קסם דרומי - חבל מוליסה באיטליה

חבל מוליסה דרום איטליה 


חבל מוליסה (Molise) הממוקם בדרום איטליה, סמוך לאברוצו בצפון ולקמפניה בדרום, הינו האזור הצעיר באיטליה. מוליסה מחולק לשתי פרובינציות: איסרניה וקאמפובאסו, הבירה.



כל עיר ועיירה מחביאות בחובן שלל אוצרות היסטוריים למיניהן, החל מטירת מונפורטה בעיר קאמפובאסו, דרך מזרקת פרטרנה באיסרניה ועד לקתדרלה מן הראשונות בסגנון רומאי-גותי בלרינו Larino ולהריסות בנות התקופה הרומאית ב ספינו Saepinum. בעיירה אנוני Agnone ניתן למצוא בית מלאכה בעל ניחוח עתיק שמייצר פעמונים עבור כנסיות מפורסמות ומשמעותיות באירופה כולה. כפר סקאפולי Scapoli מתמחה בייצור חמות חלילים, וכולל מוזיאון המתאר את ההיסטוריה של הכלי, כמו גם פסטיבל שנתי.
 הדקה ה 90
גם לחובבי הספורט והפנאי ישנן אפשרויות רבות לבילוי במוליסה. שטחה של מוליסה הינו מלא גבעות ושטחי שמורות טבע פראיות, בהם ניתן לטייל על אופני הרים. עצום בגודלו הוא הפארק הלאומי של מוליסה, לטיום ואברוזו, וקסומים למראה הינם היערות, הנחלים, המפלים והערוצים לאורכה של שמורת הטבע ליד גוארדיארג'יה קמפוקיארו. רצועת החוף הבתולי במערב האזור מאפשרת לנפוש גם במגוון סוגי הספורט הימי. בין אם בשבילי היערות, במדרונות ההרים או לשולי החוף, אוהבי הפעילות בטבע ימצאו לעצמם עניין רב במוליסה.









Booking.com


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה