מלונות מומלצים בבריסל בלגיה

מלונות מומלצים בבריסל

Booking.com




מלון מטרופול
מלון מטרופול (Hotel Metropole) הינו מלון מקסים בסגנון ארט-דקו, הממוקם במרכזה של העיר בריסל (Brussels), במרחק של 10 דקות הליכה מגראנד פלייס (Grand Place) ומהתחנה המרכזית של בריסל (Brussels Central Station). אורחי המלון יוכלו ליהנות מ-6 משקאות בחינם מן המיני בר.

מדרגות השיש בלובי מובילות לחדרים, הכוללים חיבור קיר למודם וטלוויזיה עם גישה לאינטרנט. המלון מציע בנוסף שירות חדרים הפועל במשך 24 שעות ביממה.

מלבד חדר ארוחת הבוקר והבר המוארים, ישנו בית קפה אופנתי עם מרפסת מחוממת. האורחים יכולים ליהנות מאוכל צרפתי באווירת הבארוק במסעדת ל'אלבן שמבון (Restaurant L’Alban Chambon) עטורת הפרסים.

מלון מטרופול מציע בנוסף שירות החניית רכב ומרכז כושר. תחנת הרכבת התחתית דה ברוקר (De Brouckère) נמצאת במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון, ומציעה גישה ישירה לנציבות האירופית (European Commission). נמל התעופה של בריסל (Brussels Airport) נמצא במרחק של 12 ק"מ מהמלון.


מלון ת'ון רזידנס פארנאסה (Thon Residence Parnasse) ממוקם מול הפרלמנט האירופי, ומציע דירות מרווחות וגישה חופשית אל מועדון הבריאות וורלד קלאס הלת' אקדמי (World Class Health Academy) הכולל סאונה ומתקני כושר.

הדירות עוצבו בחמימות בסגנון אנגלי. יש בהן גישה לחיבור אינטרנט במהירות גבוהה, מטבח מאובזר עם תנור, מדיח כלים ומיקרוגל.

ארוחת בוקר מוגשת במסעדת טוט בון (Tout Bon) השוכנת במרחק של כ-200 מטרים משם. כמו כן ישנה חנות מכולת באזור הקבלה, שירות משלוחים מהסופרמרקט וחניון תת קרקעי עם גישה ישירה אל הדירות.

המלון ממוקם במרחק של כ-2 דקות הליכה מכיכר לוקסמבורג (Luxembourg Square) ובמרחק של כ-5 דקות הליכה מתחנת המטרו טרון (Trône metro station). תוכלו להגיע אל נמל התעופה של בריסל (Brussels Airport) בתוך כ-20 דקות נסיעה משם.



מלון בסט ווסטרן רויאל סנטר (Best Western Hotel Royal Centre) ממוקם במרחק של 600 מטרים מ-2 תחנות המטרו מאדו (Madou) ובוטאניק (Botanique) ומציע חדרים מרווחים ומקסימים עם אינטרנט אלחוטי בחינם.

החדרים הממוזגים מציעים סגנון עיצוב פנים לבבי, ומצוידים עם מתקנים להכנת תה וקפה. במלון יש חדר ארוחת בוקר, בו תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת בוקר נרחב.

בר הרויאל קלאב (Royal Club) מגיש מגוון רחב של בירות בלגיות, משקאות בינלאומיים וחטיפים. באזור המלון יש גם בתי קפה ובתי ביסטרו רבים המגישים ארוחות ערב.

מוזיאון מגריט (Magritte) נמצא במרחק 10 דקות הליכה משם. תוכלו להגיע לגרנד פלייס (Grand Place) ולתחנת בראסלס נורת' (Brussels North) בתוך 15 דקות הליכה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה