Agoda אגודה מנוע חיפוש מלונות ברחבי העולם


Agoda היא הספקית המובילה והגדלה בקצב המהיר ביותר באסיה והיום ברחבי העולם כולול של שירותי הזמנת חדרים בבתי מלון, אשר מתמקדת בהבטחת ואספקת המחירים הנמוכים ביותר בכל יעד ברחבי העולם. באזור אסיה הפסיפית שליטתה של Agoda היא בלתי מעורערת. לרשות Agoda עומדים יותר מ- 10,000 בתי מלון בזמינות מיידית. בנוסף, כחלק מהקשרים הם חובקי עולם ומאפשרים להציע את המחירים הנמוכים ביותר עבור למעלה מ- 150,000 בתי מלון ברחבי העולם. Agoda מספקת שירות ב- 32 שפות שונות ובמהלך 10 שנות קיומה שירתה מיליוני מטיילים. את החוויות והביקורות של אלפי לקוחותיה היא משתפת באתר האינטרנט שלה.




בעזרת אלפי העובדים שהיא מפעילה בכל רחבי העולם, Agoda מסוגלת לשלב באופן ייחודי בין קשרים וידע מקומי ובין הטכנולוגיה המובילה בעולם כדי להציע את עסקאות האירוח בבתי מלון הטובות ביותר באינטרנט. בעזרת תוכנית התגמולים של Agoda, הלקוחות יכולים לחסוך אפילו עוד יותר. התוכנית, שהושקה בשנת 2004, מאפשרת ללקוחות Agoda להרוויח נקודות אוטומטית החל מהזמנתם הראשונה. בנקודות הללו ניתן להשתמש עבור הזמנת חדרים באלפי בתי מלון שרשומים באתר האינטרנט של Agoda, וכך הלקוחות חופשיים ממועדוני לקוחות שכובלים אותם למותג מסוים בתאריכים מסוימים.



מה שמייחד את Agoda הוא השילוב בין הטכנולוגיה והמגע האנושי. שיחה באופן ישיר ואישי עם בית המלון כדי לוודא שלקוחותינו מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספם, ולאחר מכן משתמשים בטכנולוגיה החדישה ביותר כדי לספק את המבצעים הללו ללקוחות. שירות הלקוחות הרב לשוני עומד לרשות הלקוחות 24/7, כדי לסייע ברגעים בהם באמת זקוקים לעזרה.


אלפי שותפים ואתרי אינטרנט מתחום התיירות בחרו ב-Agoda כספקית הזמנת חדרי המלון עבור לקוחותיהם בגלל שתמיד ניתן לסמוך וליצור עם החברה קשר. עבור כל אלה, Agoda קיבלה את פרס אתר האינטרנט המצטיין באסיה בתחום הזמנת חדרים בבתי מלון לשנת 2008 בכנס פרטי האינטרנט של TravelMole עבור אסיה.



ב-Agoda מאמינים שטיול הוא דרך להרחיב את האופקים, להיחשף לרעיונות,תרבויות ודרכי חשיבה חדשות. זאת היא הסיבה בגללה שואפים להפוך את הטיול לנגיש יותר לכולם על ידי הפיכת הליך איתור בית מלון ברחבי העולם לתהליך מהיר, נוח ומתאים לכל כיס. המכירה מתבצעת באופן גלובאלי ומתמחרים באופן מקומי, כך שהעלויות נמוכות ונשאר יותר זמן וכסף ליהנות מהטיול...




הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה