מלון קטלוניה רמבלאס ברצלונה

מלון קטלוניה רמבלאס




ממש ליד השדרה הידועה בעולם של לס רמבלאס ( Las Ramblas ) , המלון האלגנטי הזה מספק בסיס מעולה עבור ביקורים במקומות התרבותיים הרבים של ברצלונה לפני מנוחה בספא.

מלון קטלוניה רמבלאס הינו ממוקם במרחק של רק כמה כמה מטרים מן פלאסה קטלוניה ( Plaça Catalunya ) ,הכיכר המרכזית של בירת התרבות הזו. הבניין של המלון מהמאה ה-19 בעצמו מהווה דוגמא לסגנון המודרניסטי המזוהה מיד עם העיר, מה שיוצר סביבה אותנטית לשהייה שלכם.

אחרי יום עמוס של עבודה או טיול, הירגעו בשמש עם טבילה בבריכה שעל הפטיו. לאחר מכן תוכלו להירגע עם טיפול באזור הספא והמרגוע שבאתר של המלון. תוכלו לסיים את הערב עם ארוחה טעימה במסעדה האופנתית של המלון, לפני שינת לילה טובה בחדר המסוגנן והעכשווי שלכם.

להזמנה מלון קטלוניה רמבלאס בברצלונה




Booking.com



גן החיות בברצלונה 
גן החיות בברצלונה גן החיות בברצלונה נמצא בפארק העירוני. מדורגת בין הטובים בגני החיות בספרד. יש מארזים פתוחים, המאפשר לך כמעט לגעת החיות. יש גן חיות לתינוקות שבו ילדים יכולים להיות קרובים לבעלי חיים שונים. רכבת נעה סביב הפארק או שאתה יכול לשכור באגי חשמלי אם אתה רוצה. כמו גם מגוון רחב של חיות וציפורים, גן החיות מציע תצוגות מיוחדות של זוחלים כגון איגואנות וזיקיות. גן החיות הוקם בשנת 1892 והוא אחד העתיקים והמודרניים ביותר בעולם. גן החיות מתגאה במתקניו האנושיים ובבתי הגידול שלו עבור חיות הבר. הדולפינים נראים מאוד אוהבים ואהבה להופיע בחלונות הזכוכית של הבריכה. יש גם מציג קבוע באקווריום מקורה שבו חברי הקהל מוזמנים לקיים אינטראקציה עם הדולפינים. מצפה להירטב אם אתה יושב בחזית.






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה