מלון איקריה ברצלונה

מלון איקריה בברצלונה



מלון איקריה מציע מיקום נהדר ליד החוף, במרחק 2 תחנות מטרו מהמרכז ההיסטורי של ברצלונה. בנוסף לכך, במלון יש גם בריכה חיצונית, ג'קוזי וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

המלון מציע חדרים מסוגננים עם חדר אמבטיה צמוד ונוף לעיר או לים. כמו כן, הם כוללים גם תאורה מתכווננת וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכל חדר יש גם חדר כושר קטן, סאונה וטרסה שטופת שמש.

איקריה ברצלונה ממוקם באזור המודרני של העיר, סמוך לברים והמסעדות שבפורט אולימפיק. סיטאדלה פארק וגן החיות של ברצלונה נמצאים גם הם במרחק הליכה קצרה מהמלון.

תחנת המטרו בוגטל נמצאת במרחק 600 מטר, ובנוסף יש גם תחנת אוטובוס ליד המלון.



Booking.com


חופי ברצלונה 
חופי ברצלונה ישנם 4.2 ק"מ של חופים חוליים זהובים רק 10 דקות ממרכז העיר ו -4 אזורי החוף העיקריים. חוף ברצלונטה Barceloneta הוא הראשון בחופי ברצלונה ולכן יכול להיות די עסוק במהלך חודשי הקיץ. בחודש אוקטובר, השמש עדיין זורחת! אבל זה לא תמיד ככה. כמה ימים יכולים להיות מעונן או אפילו גשום. יש הרבה דברים לעשות על החוף מלבד לשחות. גלישת רוח וגלישת עפיפונים פופולריים. תוכלו גם ליהנות ממשקה מרענן מאחד מבקתות החוף הרבות. או, אם אתה זקוק למנוחה, פשוט לשכב ולספוג את החום של השמש הספרדית עם ספר טוב. הדרך המהירה ביותר להגיע לחוף ברצלונטה היא לתפוס את המטרו של הקו הצהוב ולצאת בתחנת ברצלונה. לחלופין, תוכלו להגיע אל ברצלונטה (Barceloneta) ממרכז העיר. זה ייקח לך בערך 20 דקות מסוף לה רמבלה. אם אתה בוחר ללכת לשם יש כמה נופים קסומים בדרך. תראה את "אנדרטת קולום" אנדרטה לחוקר הגדול כריסטופר קולומבוס. קצת יותר משם הוא פורט Vell דה ברצלונה, נמל ציורי עם נוף יפה של הים ומרינה.

החוף השני הוא Icària Beach חוף איקרייה אליו מגיעים במטרו תחנה   "Ciutadella Vila Olimpica" (קו צהוב, L4). פונים ימינה על היציאה מהמטרו וללכת לכיוון המגדלים התאומים. 10 דקות הליכה ממטרו.

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה- 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה