מלון אוליביה פלאזה ברצלונה

מלון אוליביה פלאזה בברצלונה





אוליביה פלאזה נמצא במיקום מצוין ליד הרמבלס. קישורי מטרו ואוטובוס נמצאים ממש סמוך למלון. תחנת האוטובוס לשדה התעופה ולאוטובוס הסיורים התיירותי נמצאים במרחק מטרים ספורים.

כמו כן, המלון נמצא גם ליד חנות הכלבו אל קורטה אינגלס. מגג המלון ניתן ליהנות מנוף פנטסטי על הרובע הגותי, הקתדרלה והים.

מלון מעצבים זה מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וממוקם ממש בפלאסה דה קטלוניה, המרכז התיירותי של ברצלונה. אוליביה פלאזה מציע טרסה מקסימה ונוף מצוין על מרכז העיר.

אוליביה פלאזה כולל בר ומסעדה המציעים תפריט א-לה-קארט עם מאכלים מקומיים, משקאות וחטיפים.

החדרים במלון הינם אטומים לגמרי לרעש וכוללים חלונות גדולים עם עיצוב מודרני. כל החדרים ממוזגים ומחוממים וכוללים שולחן עבודה ותכשירי רחצה.


 הדקה ה- 90

Booking.com



הרובע הגותי בברצלונה 

השכונה היפה המכונה הרובע הגותי נקראת כך מכיוון שהיתה פעם הכפר הרומי ולכן יש לה שרידים מעברה המפואר. בימים אלה בגלל המודרניזציה המתמדת קל לזהות בניין עתיק ממש ליד אחד שנבנה בשנות ה -90. זה שילוב של ישן וחדש שמביא אנשים מכל רחבי העולם לבקר ברובע הגותי.    רחובות צרים ומתפתלים יוצרים מעין מבוך היוצר סקרנות מה ממתין לך בפינה הבאה, מומלץ להסתכל למעלה ומסביב כדי לא לפספס כמה יצירות אומנות מהממות. 
ברובע הגותי יש הרבה ריבועים שלווים (plaças) שבהם תוכלו להירגע וליהנות מהסביבה שלכם. עם זאת, אחת האטרקציות העיקריות, ממש בלב הרובע הוא הקתדרלה הענקית שבה יש חצר מדהימה מלאה צמחים, אווזים מוזרים. אזור קניות מודרני ב Barri Gotic , אזור קניות מודרני ב Barri Gòtic , בחירה גדולה של מסעדות וברים, במיוחד סביב Plaça Reial אשר תמיד מלא יום ולילה. חיי הלילה ברובע הגותי תוססים בלשון המעטה ותמיד תמצאו מקום לשתות או לרקוד. Calle Ferran, אשר רק בצד אחד של Plaça Reial ומוביל עד Plaça סנט Jaume עם המבנים הממשלתיים המרשימים  גם שם תמצא ברים ובתי קפה. אוהבי הקניות גם ימצאו את עצמם ברובע הגותי, מהאזור המסחרי יותר של Calle פורטל דה לה אנג'ל לכל בוטיקים קטנים על Calle Avinyo.  הרובע הגותי מושלם עבור טיול לאחר הצהריים. יש תחנות מטרו על שני צידי הרובע הגותי, יש 3 על Las Ramblas אשר פועל בצד אחד של האזור, ומצד שני  Jaume 1. עם זאת, אתה נמצא במרכז העיר ורבים מהאטרקציות של העיר נמצאים במרחק הליכה מהמלון. 


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה