מלון קטלוניה קתדרל ברצלונה



מלון קטלוניה קתדרל ברצלונה


למלון קטלוניה קתדרל יש מיקום אידיאלי קרוב לרחובות הקניות שסביב הרמבלס ( Ramblas ). מבנה מודרני ואטרקטיבי זה כולל בריכת שחייה חיצונית. הוא ממוקם בלב הרובע הגותי של ברצלונה ( Barcelona ) , במרחק של רק 100 מטרים מן הקתדרלת ברצלונה.

פלאסה קטלוניה ( Plaça Catalunya ) נמצאת במרחק של רק הליכה קצרה משם. המלון נמצא גם ליד קאזה בטלו ( Casa Batlló ) של גאודי ומוזיאון פיקסו.

מלון קטלוניה קתדרל כולל מרפסת יפנית וגינה נחמדה. יש גם בר בלובי, וכן מסעדה המגישה אוכל צרפתי.

כל החדרים המודרניים של המלון כוללים מיזוג אוויר, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי.



Booking.com



קתדרלת ברצלונה (קתדרלת הצלב הקדוש וסנט אויליה) היא כנסייה גותית מפוארת הממוקמת מול פלאסה דה לה סאו, ברובע הגותי המקסים של ברצלונה. אף על פי שלעתים קרובות מתעלמים ממנה לטובת סגרדה פמיליה המפורסמת יותר, השולטת בעיר, קתדרלת סנט אולאליה היא עדיין אחד מהבניינים הדתיים הגדולים והמרשימים ביותר בספרד. כיום, סנט Eulalia קבור בקריפטה של הקתדרלה, ואת המנזר של הכנסייה מבודד עדיין שומרים 13 אווזים לבנים לכבודה. הקתדרלה של סנט Eulalia הוא מרשים מבפנים כפי שהוא בחוץ. עם גג מרשים מעוטר עם מפלצות אלגורי ומגדלי פעמונים מלכותי המתרומם גבוה לשמים, החיצוניות מדהימה את המטייל עם הפאר שלו ושלמות הפרטים. מה שמבריק ביותר, עם זאת, הוא חזית גותית מדהימה מעוטרת יפה עם פסלים, פסגות, קשתות. בפנים יש אולם מרהיב, מוקף 28 קפלות ומוארים בצורה יוצאת דופן על ידי כמה חלונות זכוכית צבעוניים.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה