פארק ילוסטון ארצות הברית


פארק ילוסטון היה הפארק הלאומי הראשון שנוסד בארצות הברית. בפארק פעילויות במעבה האדמה של מים מתיזות אל שטח הפארק את מימיהם של מעיינות חמים ושל גייזרים, המישור מלא בבעלי חיים ואגם ילוסטון הנפלא השוכן בלב השמורה המרובעת והענקית. כמו גם לוע של הר געש הנחשב פעיל למרות שבמיליוני השנים האחרונות הוא היה שקט למדי.







גייזר ספינת הקיטור - גייזר עוצמתי המגיע לגובה של מאה מטרים כמעט וההתפרצות נמשכת לעתים ארבעים דקות אך לעתים הוא אינו צפוי ההפסקות נמשכות לפעמים בין ארבעה ימים לחמישים שנה.

גייזר אולד פיית'פול - מדי תשעים דקות פחות או יותר משפריץ כמויות אדירות של מים רותחים.

דובי הגריזלי משוטטים ביערות בפארק ילוסטון. דובי הגריזלי הם ענקיים ומאיימים משקלו של דוב כזה עשוי להגיע ל 680 קילוגרם ולהתנשא לגובה של שני מטרים. בפארק ישנם דובים שחורים וחומים.

הבאפולו מצוי בפארק יוסומיטי בעדרים וממלאה את המישורים הגדולים וגודשת את מרגלותיהם של הרי הרוקי. כיום משמרת רשות הפארקים הלאומיים עדרים אחדים על פני שטח הפארק.

הרי טיטון הם הרים היפים ביותר בישת אמריקה כולה נמצאים מרחק נסיעה מדרום לפארק ילוסטון וגם להם יש פארק לאומי משלהם גאנרד טיטון. פסגות ההרים משוננים, עטורים קרחונים, מאוד גבוהים ומשולחים כלפי השמיים.



Booking.com



מלון מקסים זה נמצא בג'קסון הול שבוויומינג, במרחק נסיעה של 15 דקות מהפארק הלאומי טהטון. מלון בוטיק זה כולל בריכת שחייה מקורה עם ג'קוזי, חדר כושר מאובזר היטב ואינטרנט אלחוטי חינם.

חדרי האירוח במלון פארקוואי אין ג'קסון הול מעוצבים בסגנון אמריקאי עתיק, עם מיטות נחושת ורהיטים מעץ. כל החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים וחדר אמבטיה צמוד המצויד במייבש שיער ותכשירי רחצה מפוארים.

פארקוואי אין ג'קסון הול מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית מדי יום. לובי נעים וטרקלין משותף זמינים לשימוש האורחים.

פארקוואי אין נמצא במרחק 3 בלוקים בלבד מהמרכז ההיסטורי בעיר ג'קסון הול, שכוללת מסעדות, חנויות וגלריות אמנות רבות. המרכז הרפואי סנט ג'ון נמצא במרחק הליכה של 15 דקות מהמלון.






מלון זה במערב ילוסטון , מונטנה ( West Yellowstone, Montana ) מציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל חדר. הוא כולל בריכה מחוממת מקורה, ג'קוזי, סאונה, והוא ממוקם במרחק של 2 גושי בניינים מן הכניסה המערבית אל הפארק הלאומי ילוסטון ( Yellowstone ).
בעודכם שוהים במלון גריי וולף אין אנד סוויטס, חדרי האירוח הינם מאובזרים עם טלוויזיה בלוויין ונינטנדו. החדרים כוללים גם מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה .
מלון גריי וולף אין אנד סוויטס ווסט ילוסטון מציע ארוחת בוקר קונטיננטלית מדי יום. מתקני כביסה הינם גם זמינים באתר.
דיג, רכיבה על אופניים, טיפוס הרים וסקי נמצאים בסמוך למלון גריי וולף אין אנד סוויטס ווסט ילוסטון . מסעדת Oregon Short Line נמצאת במרחק של 2 רחובות משם.







זהו המלון הקרוב ביותר ל-Yellowstone National Park, ששוכן כ-50 מטרים ממנו. Al's Westward Ho Motel מציע חדרים מרווחים, נקיים ונוחים, כולם עם חדרי אמבטיה, ובמיקום שקט.

רחוב הקניות הראשי בעיר נמצא רחוב אחד משם. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בקפה אינטרנט בצמוד. קולנוע IMAX ומרכז Grizzly & Wolf Discovery Center נמצאים במרחק הליכה קצרה. מסלול הליכה לתוך הפארק נמצא ממש מעבר לכביש. המלון בבעלות אותה משפחה כבר במשך שלושה דורות.



אטרקציות תיירות בפארק ילוסטון בארצות הברית


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה