יוסמיטי קליפורניה ארצות הברית


מעל עמק יוסמיטי שבקליפורניה מזדקר לו הר העשוי מצור של גרנטי כחצי כיפה. הקרחונים שיצרו את עמק יוסמיטי בצד האחד של ההר עשו אותו עגלגל וחלק ובצדו השני נותר רק צוק המזדקר לעתים בתשעים מעלות מעל קרקע היער.





צוק גרניט נוסף לא הרחק ממנו "אל קפיטן" צוק הגרניט האחיד הגבוה בעולם, שהמון מטפסי הרים וסלעים לוקחים על עצמם להגיע אל פסגתו. הטיפוס נמשך ימים אחדים ומוטל עליהם לישון בתוך ערסלים התלויים בזיזי הסלע.
לפסגת חצי הכיפה ניתן להעפיל גם ללא ניסיון של שנים בטיפוס סלעים והמסע אורך יומיים. יש לברר אם החבלים נמצאים שם באם מעוניינים לטפס מאחר ובסתיו שירות הגנים הלאומיים מסיר אותם.

"נקודת הקרחון" היא פסגה אחרת בפארק הידועה בנוף המרהיב הנשקף ממנה, ואפשר להגיע אליה במכונית.
הפארק משתרע על שטח של שלושת אלפי קילומטרים רבועים. הפארק עשוי מעמקים עמקים שההליכה בתוכה דומה לגן עדן - יערות אשוח וסקוויה, מפלים אדירים, פירות יער, דובים ואיילים.

סיור מודרך בפארק יוסימיטי בקליפורניה 
הפארק הלאומי יוסמיטי הוא רק במרחק של כמה שעות מסן פרנסיסקו. מסע לתוך מרגלות הרי סיירה בנבאדה, הסיור מלווה במדריך עם הסברים על מראות יוצאי הדופן של הפארק, כולל חמשת המפלים הגבוהים של צפון אמריקה, הצוקים המפורסמים של חצי כיפה ואת 3500ft El Capitan. ארוחת הצהריים בעמק יוסמיטי, ואפשרויות הצהריים כוללות בדרך כלל מסלול עד Sequoias הענק, מראה מדהים של העצים הגדולים והוותיק בעולם. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר באחד הפארקים הלאומיים המפורסמים והיפים בעולם.
להזמנת הסיור המודרך בפארק יוסימיטי בקליפורניה 


Booking.com





שניות מהמפלים עוצרי הנשימה וממוקם בלב הפארק הלאומי יוסמיטי, המלון הזה שוכן בסמוך לפעילויות רבות וכולל מסעדה באתר ומתקנים בהם הושקעה מחשבה רבה .


האורחים במלון יוסמיטי לודג' את דה פולס יכולים לנצל את היתרונות של גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וכן לבריכה חיצונית וג'קוזי. המלון מציע גם אמפיתיאטרון באתר, המציג סרטים ליליים, תוכניות חינוכיות ועוד.

בעת השהייה במלון יוסמיטי לודג' את דה פולס, האורחים יכולים ליהנות מסעודה במסעדת מאונטיין רום באתר, המציעה מנות גורמה ונופים מדהימים של המפלים. המלון כולל גם חנות מתנות באתר, המציעה אמנות אינדיאנית ועוד הרבה יותר.

פעילויות אינסופיות, הכוללות סקי, רכיבה על סוסים וטיולים ניתן למצוא במרחק של רק רגעים ספורים ממלון יוסמיטי לודג' את דה פולס. המלון מציע גם השכרת אופניים באתר, שהופכים את גילוי וחקר הסביבה לקלים.





מתגאה במיקום ללא תחרות בתוך הפארק הלאומי יוסמיטי למרגלות הר ובמרחק של שניות מפעילויות ואתרים מרהיבים, המלון הזה כולל אפשרויות אוכל עטורות פרסים ושירותים המותאמים אישית.

התחילו את יומכם במלון אהוהני עם שחייה מרעננת בבריכה החיצונית המחוממת הפתוחה כל השנה . חפשו מתנות וחטיפים בחנויות באתר או הירגעו בלובי רחב הידיים, המושלם עם אח אבן גדולה.

תיהנו מארוחות בוקר, צהריים וערב בחדר האוכל היוצא מן הכלל של מלון אהוהני, המגיש רק פריטי תפריט טריים מקומיים יחד עם מבחר גדול של יינות. תטעמו מגוון קוקטיילים בעודכם מתפעלים מנופים מדהימים של קרחון פוינט ( Glacier Point ) בבר של מלון אהוהני .

תחוו מגוון אינסופי של פעילויות פנאי במרחק של רק צעדים מן הדלתות הקדמיות של מלון אהוהני , לרבות סקי, רכיבה על סוסים וטיפוס על סלעים. בקרו במפלי יוסמיטי המרהיבים או בקרו את מחצית הכיפה (Half Dome ), אשר הינם שניהם נגישים בקלות.



דקות ספורות מהפארק הלאומי יוסמיטי, לינה וארוחת בוקר מספקת השירותים מתחשב, כולל ארוחת בוקר במזנון חופשי מדי יום חם אינטרנט אלחוטי חינם, והוא קרוב אטרקציות ופעילויות.


בעת שתישהו בבית מלון שרלוט, תוכלו בקלות לגלות פעילויות פנאי רבות, כולל גולף ו רכיבה על הסמוך Pine Mountain אגם. Whitewater rafting על נהר Tuolumne וכן טיולים וטעימות יין אפשרויות גם נגיש.

אורחי המלון יכולים ליהנות שרלוט האוכל באתר ב קפה שארלוט, שמציעות מאכלים תוצרת בית רבים וקינוחים. הנכס כולל גם נוח, מעוצב בנפרד חדרים, כל האמבטיות מציע פרטי, מיזוג אויר, חלונות אטום לרעש.


רוצים לחוות את הפארק עצמו, אוהבים לינת שטח ?


בואו ליהנות מחוויה ייחודית במיקום ללא תחרות בפארק הלאומי יוסמיטי בלינה בסגנון אוהל, מוקפת נוף טבעי מרהיב וחיי בר מרגשים, קרוב ל-Glacier Point ונהר Merced.

Curry Village מספק לאורחים לינה כפרית רק כמה רגעים ממגוון אינסופי של פעילויות פנאי. עם טיולי הייקינג מודרכים בסמוך, השכרת אופניים, שיעורי טיפוס הרים ובריכה חיצונית, יש משהו לכל אחד.

בעת השהייה ב-Curry Village, האורחים יקבלו אוהלי קנווס ושירותים ומקלחת משותפים. הנכס מציע גם איזור אכילה ומסעדה משותף, עם מתקני ברביקיו בסמוך. דלפק פעילויות וחנות מכולת נמצאים גם כן באתר.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אטרקציות בפארק יוסמיטי בקליפורניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה