ברייס קניון יוטה ארצות הברית


ברייס קניון יוטה בארצות הברית 

ברייס קניון הוא מצוק, מישור מוגבה המשקיף  על מישור נמוך יותר, במדינת יוטה. בקו התפר שבין המישורים קיימת שורה של מגרעות דמויות אמפי תיאטרון המשתפלות אל המישור הנמוך והן ערוכות במעין סהר ויוצרות תיאטרון אחד ענק. מלאות פסלי ענק טבעיים של אבן חול, אותם חוצבת הרוח.



הצריחים והזיזים חלקם דומים לחזות אנושית, חלקם דומים לעצים של אבן וכשמשתנה האור משתנים הגוונים של הפסלים בשעות היום, עם המראה שמעורבים בו אבן ויער, ונף מרחקים וקרבה אדירה של פרא חופשי. ניתן להגיע אליו מהפארקים הלאומיים האחרים שבסביבה: גרנאד קניון ופארק ציון ששניהם סמוכים. בברייס קניון ניתן לרכב בו על סוסי לאורך שפת המצוק, להתבונן בציורי סלע שארים מהאינדיאנים ופשוט ליהנות מהמראות.

לא הרחק מברייס קניון מצוי הפארק הלאומי קפיטל ריף, שגם בו תצורות סלעים מיוחדות ושבילי מדבר. ליד העיירה קיינב מצוי הפארק הקטן "דיונות החול הוורודות באלמוג". קיינב מצויה בין גבעות של סלע אדום ועצי מחט ירוקים.




Booking.com מלון זה, השוכן בין צוקי הסלע האדום של הפארק הלאומי ברייס קניון, מציע מתקנים ושירותים יוצאים מן הכלל, כולל ארוחת בוקר חמה ללא תשלום,חדרי אירוח ולינה לחלוטין ללא עישון וגישה קלה לאטרקציות באזור.



מלון בסט ווסטרן ברייס קניון גראנד נמצא ממש ליד כביש צדדי מספר 12. מיקום זה ממקם את הפארק הלאומי ציון, אגם פאוול היפה והגרנד קניון נורת' רים במרחק נסיעה. שבילי טיול אופניים עם נופים יפים הינם גם נגישים.

בעת השהייה במלון בסט ווסטרן ברייס קניון , האורחים יכולים ליהנות ממתקנים להכנת קפה בחדר, מיקרוגלים, מקררים וטלוויזיות מסך שטוח. המלון כולל גם מרכז כושר באתר יחד עם בריכת שחייה חיצונית.

מתקנים ושירותים נוספים במלון בסט ווסטרן ברייס קניון גראנד הוטל כוללים גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ומתקני כביסה באתר. האורחים ייהנו גם לסעוד במסעדת אבנעזר'ס בארן אנד גריל המציעה אווירה וארוחות של בוקרים .




השביל היחיד המתאים למשפחות הוא "שביל הפיסגה" (Rim Trail) אשר ניתן לסייר בו מנקודות שונות ובקטעים נבחרים. משפת הקניון יוצאים סיורי פרדות לתחתית הקניון. הסיורים מתאימים רק לאנשים בכושר גופני טוב. חוויה מיוחדת במינה ויקרה למדי היא טיסה מעל הגרנד קניון במטוס קל או בהליקופטר. טיסות אלה יוצאות כל יום משדה התעופה הקטן בקרבת הפארק וגם מלאס וגאס ופלגסטף. למי מבינכם שיוכל להרשות לעצמו - צפויה חוויה אדירה.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

ברייס קניון יוטה בארצות הברית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה