גראנד קניון באריזונה אטרקציות תיירות ארצות הברית

גראנד קניון באריזונה ארצות הברית 

גרנאד קניון באריזונה הוא מחזה מרהיב. הקניון הגדול, חריץ עצום בקרקע, שנוצר במשך מיליוני שנים של זרימת נהר הקולורדו, לא ניתן לחצות בקלות רבה,  וגם לא ניתן לגדל בו כלום. ניתן לחזות מלמעלה משני מיליארדי שנים של התפתחות גיאולוגית ולקטלג אותו כאחד מפלאי העולם.

אטרקציות עומדות לרשות המבקרים באתר הראשונה היא העמידה על שפת המצוק, שגובהו מלמעלה מקילומטר וחצי ולנסות לספוג את עוצמת הקניון. רשות הגנים הלאומית התקינה טיילת שתלויה באוויר כדי לצלפות בפלא הגיאולוגי הזה. מי שרוצה להתעופף גבוה יותר יוכל לראות את הקניון מהליקופטר או בתחתית הקניון לחתור בנהגר במסע רפטינג מרגש או לרדת אל תוך הקניון בישיבה על גבי פרדה.

הנוף של הקניון הגדול אינו מדברי לגמרי. המישור המוגבה המתמשך אל שפת הקניון גם מדרום ובעיקר בצפון, מכוסה ביער צפוף של עצי מחט. יעקב קייבאב הוא תוצר של הגובה הרב בו מצוי המישור.






Booking.com





סיור ג'יפים בגראנד קניון 
סיור ג'יפים בגארנד קניון בלתי נשכח של יום שלם באחד מקומות היפים בטבע. לאחר איסוף מהמלון המסע מתחיל בגרנד קניון ברכב Trekker Tour סוג של ג'יפים שתוכנן במיוחד ככלי תיור בכל שטח. בקבוצה קטנה יש לך שליטה רבה יותר לעצור לצילומים ואת כמות הזמן המושקעת בנקודה מיוחדת במיוחד. הסיור מלווה במדריך שמניע את Trekker,  עם סיפורים, עובדות ההיסטוריה של גרנאד קניון. המסע מתנהל דרך מדבר מוהאבי המכריע, לאורך הכביש המפורסם 66 לוויליאמס באריזונה. נוסעים דרך אזור כפרי הררי מדהים והיערות המתנשאים של רמת Coconino. לבחירתכם סיור של שלוש שעות מונחה מקצועית של אחד האזורים היפים והמפוארים ביותר של הגרנד קניון. בסוף הסיור שלך, ארוחת צהריים שבה תוכלו ליהנות במסעדה מקומית טובה. לאחר מכן, תוכל לגשת אל אחד מתחומי הצפייה לאורך שביל רים. ביקור בנקודת Yavapai , ברייט אנג Lodge אנד מאת'ר פוינט אשר מציע נוף פנורמי, עוצר נשימה של החלקים העמוקים ביותר והרחבים ביותר של הזירה הטבעית העצומה הזו. מזכרות ואוצרות לקחת הביתה בחנויות המתנה המציעות אמנות אינדיאניות. ולבסוף, אחרי יום מדהים באמת, תוסע בחזרה למלון שלך.
להזמנה סיור ג'יפים בגראנד קניון 



טיסה במסוק בשמי גרנאד קניון

גראנד קניון מסוק ,פיקניק ,שמפניה רחף מעל סכר הובר מדהים, לתהות על הגרנד קניון מסיבי,ומנוחהבעמק מרהיב של פארק המדינה. והדובדבן שבקצפת? רואה את כל הנוף המדהים הזה במסוק, ולאחר מכן ליהנות משמפניה! שום דבר לא משתווה הזיכרונות של הטיסה מעל הגרנד קניון, סוקר את הנוף היפה והמדהים בגרנאד קניון בנבאדה. המסע שלך מהמלון המרכזי שלך בלאס וגאס, והגעה אל המסוק עם קריינות טייס אישית לאורך כל הדרך.  30 קילומטרים של נוף מדהים, המציג את סכר הובר, גשר עקיף, מיד האגם המדהים, ואפילו הרי געש עתיקים. ירידה אל עמק האש במשך חצי שעה מלאה הזדמנויות תצלום מדהימות ורב עצמה,  עם כוסית שמפניה.

להזמנה מסוק בשמי גראנד קניון


Booking.com








ממוקם במרחק של רק 1.6 ק"מ מהכניסה לפארק הלאומי גרנד קניון וקרוב לפעילויות פנאי רבות, המלון הזה כולל חדרי אירוח ולינה מרווחים, נוחיות מודרנית ושירות ידידותי.

מלון קניון פלאזה ריסורט הינו ממקם את האורחים באופן אידיאלי במרחק קצר מן האטרקציות והאתרים הרבים באזור. אורחים יכולים לחקור את הקניון המהמם על סוס, במסוק או ברגל. מספר מסלולי הליכה עם נוף יפה נמצאים גם בקירבת מקום.

עם ארוחת בוקר קונטיננטלית חינם יומית, שירות הסעות חינם לנמל התעופה, בריכת שחייה חיצונית  וגם חנות מתנות באתר, כל שהייה במלון פלאזה קניון הינה מובטחת להיות מהנה.






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה