גן עדן בתאילנד


בנקוק - השער המרכזי לאסיה




תאילנד מושכת אליה מיליוני מבקרים ותיירים מדי שנה. תאילנד הינה שילוב של מודרני וסואן מול עתיק ורוחני, של שווקים צבעוניים הגדושים במציאות, של חיי לילה הכי תוססים במזרח הרחוק, של חופי ים שטופי שמש, של אוכל אקזוטי ותושבים מכניסי אורחים.

בנקוק מטרופולין ענק ושוקק חים. התחנה הראשונה היא ארמון המלך, קומפלקס ארכיטקטוני מדהים ומשופע בסגנונות, שהוא אתר חובה לכל תייר ונחשב לאחד המקומות היפים. קומפלקס הארמונות והמקדשים פשוט מהמם: במרכזו של המקדש הבודהיסטי ואט טרימיט יושב לו בודהה העשוי מ- 5.5 טון זהב במקדש ואט פו נמצא הבודהה הענק השוכב, שאורכו 46 מטר וגובהו 15 מטר ומקדש בודהה האיזמרגד, המקום הקדוש ביותר ובית התפילה של המלך. במקדש הזה שנבנה בשנת 1782 על ידי המלך ראמה הראשון, נתון הבודהה בתוך ארון זכוכית ולפי מנהג המקום, בתחילת כל עונה מלביש המלך את הבודהה בבגדים התואמים את עונת השנה.


Booking.com



מתי נוסעים לתאילנד ?

מבחינת מזג האוויר, התקופה הטובה ביותר לטייל ברוב חלקי תאילנד היא בין נובמבר למרץ - אלו חודשים פחות גשומים, ועדיין לא כל כך חם. הטמפרטורות בדרום יותר מתונות, כך שכאשר שאר תאילנד בוערת מחום בין אפריל ליוני,, אפשר תמיד לברוח דרומה.

בצפון תאילנד הכי נעים לטייל בין אמצע נובמבר לתחילת דצמבר, או בפברואר, כאשר מתחיל להתחמם מחדש. אם אתם מתכננים לשהות בבנקוק, שם חם מאוד באפריל ואילו באוקטובר גשום שני החודשים הגרועים ביתר, מבחינת מזג האוויר לבקר בבירת תאילנד.

חודשי השיא של ענף התיירות הם נובמבר, דצמבר, פברואר, מרץ ואוגוסט, ולא מעט מבקרים מגיעים גם בינואר וביולי. אם חשוב לכם מאוד להתרחק מהמון תיירים, שקלו אפשרות לטייל בחודשים שמחוץ לעונה, אפריל, מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר, אז אפשר ליהנות גם ממחירי מלונות זולים ומתעריפים מוזלים אחרים.


בתאילנד יש כל מה שגן עדן מהסוג הרומנטי צריך לכלול - פוקט, קוסמוי, קופנגן, או קו-פיפי כוללים בעיקר נוף  נפלא, שייקים אקזוטיים והרבה אפשרויות למנוחה ובטלה, כמו שצריך.

רומנטיקה בבנקוק במלון פאר


מלון לבואה סטייט טאוור ממוקם באזור סילום בבנגקוק, ומשקיף על נהר צ'או פהראיה. המלון מציע מסעדה  על הגג ושירות הסעות בחינם מתחנת הרכבת סורסק. הסוויטות המודרניות במלון בלבואה סטייט טאוור כוללות נוף יפהפה על העיר והנהר. מלון לבואה סטייט טאוור נמצא במרחק של כ-25 ק"מ מנמל התעופה סוברנבהומי. שוק הלילה סואן לום נמצא במרחק הליכה של 20 דקות מהמלון.


תאילנד - ספורט ימי, פארקים וטיפוס הרים



אפשר להתחיל את הטיול בבנקוק, שמציעה מגוון עצום של בילויים ופעילויות: שווקים, גנים, פארק "עולם הספארי" ופארק החלומות, ביקור בארמון המלך, שייט תעלות ועוד. את שאר הזמן אפשר לפצל בין צפון המדינה לדרומה. בצפון בצ'אנג מאי וצ'אנג ראי, אפשר לצאת לטיול על גבי פילים, לטיול ג'יפים ולשייט רפסודות. הדרום של מחוזז קראבי לעומת זאת, מציע פעילות ספורט ימי, צלילה ונופש לחוף הים.

אפשר גם להשתתף בקורס טיפוס הרים על מצוקי ענק, לשוט בסירות קאנו בין צמחי המנגרובים והמערות החבויות בתוך מצוקי הקארסט ובתוך הג'ונגל הפראי לאורך החופים. הים מזמין צלילה בשנורקל בריפים היפהפיים, וחובבי הליכה יכולים ליהנות מטיפוס של 1,200 מדרגות למנזר הנמר. שמורות הטבע מאפשרות שייט בקיאקים או טרק רגלי במטע גומי והרשימה עוד ארוכה.

אם לא נעזרים בחברה ישראלית לתיאום חבילת טיול מהערץ, כדאי לתאם מראש לפחות את תחילת החופשה כולל הזמנת בתי מלון וכניסה לאתרים, כדי לא לבזבז שם זמן על פרוצדורות.

תאילנד בטוחה וידידותית מאוד לתייר. יש להיזהר מגניבות ולהשגיח היטב על הציוד במיוחד בתחבורה הציבורית.


מלון מומלץ בבנקוק ***





מלון וינגטאי הינו ממוקם ברובע בנגלאמפו ( Banglampu ) של בנגקוק ( Bangkok ), ליד קהאו סאן רואד ( Khao San Road ) מלון וינגטאי נמצא במרחק הליכה מן נהר צ'או פהראיה ( Chao Phraya ), הארמון המלכותי והמקדשים הבודהיסטים של וואט פהרה קאיוו ו- וואט פו ( Wat Phra Kaew ו Wat Po ).










קנצ'בורי - שוכנת 130 ק"מ מערבית לבנקוק. כיום מדובר בעיר ציורית שקטה בלב נוף פראי ומומלצת לאוהבי טבע ורפטינג. למקום יש היסטוריה מימי מלחמת העולם השנייה הסיפור תועד בסרט הנודע "הגשר על נהר קוואי", שרידי המסילה עדיין נראים במקום ומוזיאון שהוקם במקום ומספר את סיפור הסבל והגבורה של שבויי המלחמה למי שמעניין אותו. פארק הפילים סאיוק מרחק 50 ק"מ מקנצ'בורי היא אטרקציה יוצאת דופן שכוללת רכיבה על פילים בים ובג'ונגל. אפשר לשוט גם על הנהר.



פאטאיה מצוידת בטיילת ארוכה, במדרחוב שאינו נגמר, ובדוכני קניות עמוסים. שייט בסירות מירוץ לאי האלמוגים קו-לן, שבו אפשר לבלות יום שלם, בחוף ים לבן, עם מים צלולים בצבע טורקיז, צמחייה טרופית, פירות אקזוטיים, רוגע ושלווה אינסופיים. בערב אפשר לצאת לבילוי מופע של הליידי בויז, גברים שהפכו לנשים שמופיעים בשירים ובריקודים.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה