מיאמי במדינת פלורידה

למיאמי אשר במדינת פלורידה אפשר להגיע בטיסות ישירות מהארץ או אחרי חניית ביניים בניו-יורק או באטלנטה. שלושה ארבעה ימי טיול בעיר יספיקו בהחלט. מכאן אפשר להמשיך אל הפארקים הידועים של פלורידה ואל הפלורידה קיז - סדרת איים נהדרים המחוברים ביניהם באחד הכבישים היפים בעולם.





Booking.com



החופים
חופי מיאמי מתוארים כמים תכולים נהדרים, שמשתלבים נפלא עם חולות בהירים, דקלים והמוני תיירים. האקלים הסוב-טרופי הופך את רוב הימים למתאימים להיכנס למים. החוף המפורסם ביותר נמצא בסאות' בי'ץ רצועת חוף המשתרעת לאורך מספר קילומטרים לכאן באים חובבי גלישה, משפחות עם ידלים וגם זוגות בירח דבש.

הרובע ההיסטורי אר-דקו בסאות' ביץ'
סגנון אדריכלי המבוסס על קווים נקיים, גווני פסטל והרבה אורות ניאון, שמחייבים סיור כפול גם ביום וגם בלילה. רוב הבניינים מרוכזים בין הרחובות 6 ו- 23 לאורך שדרות אושן דרייב, קולינס עד וושינגטון.

וילה ויסקאיה
מדובר בקומפלקס ענק של מבנים גנים המזכירים את גני ורסאי הצרפתיים. הוילה נבנתה בתחילת המאה ה- 20 כבית נופש של התעשיין העשיר ג'יימס דירינג, שדאג למלא את החללים בכל המציאות שהביא מרחבי העולם. כיום ניתן לסייר במקום ולחזות בתמונות, בפסלים וברהיטים בסגנונות שונים, ובפאר שקשה להאמין שנבנה למגורי אדם. אפשר להגיע למקום ברכבת העלית, ולרדת בתחנת ויסקאיה. הכניסה בתשלום.

הוואנה הקטנה
המקום המומלץ לביקור קאיה אוצ'ו והוא רצוף בבתי קפה ובחנויות קובניים, כולל חנויות סיגרים. רצוי לשבת בבתי הקפה, לשתות קפה קובני ולעשן סיגר קובני כמו המקומיים.

בילויים
שדרת הבילויים המרכזית היא אושן דרייב, מקצה סאות ביץ' ועד רחוב 15. שפע של מועדונים ובתי קפה שרובם מציעים בילוי תחת כיפת השמיים.
מוקד בילויים נוסף הוא לינקולן רואד, מדרחוב הגדוש בבתי קפה ומסעדות.

בילוי עם הילדים
מומלץ להגיע לגן חיות בו משוטטים בעלי חיים באופן חופשי ככל האפשר. והאקווריום שבו אינספור יצורים ימיים מסוגים שונים, כולל אופציה לשחייה עם דולפינים. המלצה נוספת יום לפארק הלאומי אברגליידס מרחק 50 דקות נסיעה מהעיר. זהו הפארק הלאומי השני בגודלו בארצות הברית, ובו יש מסלולי טיול המאפשרים צפייה בסוגים שונים של בעלי חיים, מציפורים ועד דובים. תצפית על תנינים זה קצת מפחיד בהתחלה אבל אם שומרים מרחק אין סיבה לדאגה.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה