בריסל בירת השוקולד



בריסל עיר הבירה של בלגיה, היא עיר לא גדולה,ביתם של כמה מוסדות האיחוד האירופי וארגונים בינלאומיים רבים. בהיותה עיר אופנתית, בריסל היא אידיאלית עבור לסופי שבוע וחגים. שוקולדים מפורסמים וטעימים שלה, כמו גם מגוון גדול של בירות הם הנאה של כל מבקר. העיר ידועה גם האטרקציות המפורסמות שלה, מוזיאונים, גלריות, פארקים יפים, טיולים מרתקים, מסעדות אופנתי וברים, בריסל מצדיק את שמה כבירת אירופה. המרכז העתיק שלה מלא ברחובות קטנים ויפים, גדושים בחנויות מסוגננות וכמובן המון פארקים ירוקים.  המטבח הבלגי מזכיר מאוד את המטבח הצרפתי, קדרות של צדפות המוגשים לצד צ'יפסים פריכים, סטייק ברוטב שמנת ופלפל שחור, וקציצות שרימפס מטובנים בשמן עמוק, בתיאבון.


בריסל נחשבת לבירת השוקולד של אירופה, תעשיית השוקולד הבלגית מייצאת כחצי מיליון טון שוקולד בשנה, וזה ניכר בכל פינה בעיר. את סיור השוקולד מתחילים ב"גרנד פאלאס", הכיכר המרכזית המפורסמת של בריסל. בקצה הכיכר ממוקם בוטיק השוקולד המפורסם של גודייבה (Godiva), חלון הראווה של הבוטיק שלהם משנה את עיצובו וצבעיו לפי האופנה ווהעונה.

הרובע ההיסטורי שלו עם בתי הקפה, המסעדות והמוזיאונים הרבים שלו הוא אידיאלי להתחיל את הסיור בעיר. גלו את הארמון המלכותי, את גרנד פלייס, אשר ויקטור הוגו הוכשר להיות הכיכר הכי יפה בעולם ולא לפספס את Manneken Pis הסמוך, פסלון זעיר המפורסם של ילד משתין אשר הפך את סמל הרוח המרדנית של בריסל. מעבר לגראנד פלייס, דרך גלרי רויאלס סן הוברט, אחת הגלריות הגדולות ביותר באירופה, להגיע למרכז הקומיקס הבלגי של בלגיה, המקדש של האמנות התשיעית!




Booking.com



אטרקציות תיירות מרכזיות בבריסל 

מוזיאון הורטה: ממוקם בסטודיו ובביתו הפרטי של האדריכל הבלגי ויקטור הורטה, שבנה את הבניינים המזוהים ביותר עם סגנון הארט-נובו. בבית אפשר למצוא רהיטים, ויטראזים, חפצי אומנות וציור.


המוזיאון לאומנות הקומיקס: הבלגים אוהבים חוברות קומיקס ודמויות מצוירות ולא מעט קירות של בניינים ישנים בעיר מעוטרים בציורי קומיקס. במוזיאון מציגים את ההיסטוריה של אומנות הקומיקס, וכמובן את טינטין, ילד הקומיקס המפורסם. בקומה התחתונה יש ספריית קומיקס עם יותר מ- 30,000 חוברות מאוירות.

מוזיאון הבירה הבלגית: כמדינה המתגאה בייצור של יותר מ- 200 סוגי בירה, כמובן שאפשר לפתוח מוזיאון שנמצא בגרנד פאלאס, ומוצגים בו כלים לבישול שכר מהמאה ה- 18 וגם ציוד היי-טקי מודרני.







מלונות מומלצים בבריסל בלגיה 



Save on your hotel - www.hotelscombined.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה