חבל ליגוריה באיטליה


חבל ליגוריה באיטליה

בצפון מערב איטליה שוכן חבל ליגוריה הגובל בצרפת במערב, פיימונטה בצפון, ואמיליה רומנה וטוסקנה במזרח. האזור שוכן על חופיו של הים הטירני ונחשב לחלק מהריביירה האיטלק. בחלק ההררי של ליגוריה ממוקמים חמישה כפרי דייגים קטנים ומקסימים שהגישה אליהם קשה ומייגעת אבל הנוף שווה את המאמץ. שביל נופי המתפתל על הגבעות מקשר בין הכפרים. הדרך הציורית עוברת בינות לכרמים, עצי זית וגפנים. הכניסה למכוניות אסורה, מה שמוסיף לאווירה הפסטורלית, לאוויר הנקי וריח הים.


Booking.com


קורניליה Corniglia הכפר ממוקם במיקום הגבוה ביותר כ- 50 מטרים מעל גובה פני הים. על מנת להגיע לכפר יש לעלות כ- 377 מדרגות תלולות או באמצעות כביש הגישה המתפתל מתחנת הרכבת קורניליה. מגיעים לאחד מהכפרים הציוריים ביותר עם רחובות צרים, בתים קטנים והעתיקים ומראה החוף עוצר הנשימה מעניקים חוויה לכל החושים.

וורנאזה Vernazza : כיכר עתיקה, נוף ציורי ונמל קטן ובו סירות דיג צבעוניות, מהווים את הכפר וורנאזה. במשך שנים נחשב הכפר כמוקד המשיכה העיקרי באזור ולו בשל הנוף הנשקף ממנו. הנמל הטבעי היחידי ממוקם בוורנאזה. בשעות בין הערביים כאשר השמש שוקעת והשמיים משנים את צבעם לאדום-סגול, המראה של הים מדהים.

מאנארולה Manarola : כפר שטובל בכרמים ובגפנים, כאן מתחילה הדרך הרומנטית הקרויה דרך האוהבים שמקשרת בין מאנארולה לכפר ריומאג'ורה. במאנארולה נמצאת כנסייה יפהפייה ועתיקה סאן לורנצו שנבנתה בשנת 1338. מדובר במבנה מרשים ששווה ביקור.

ריומאג'ורה Riomaggiore הכפר המזרחי ביותר והקרוב לעיר הנמל לה ספאציה. קו החוף היפהפה והכנסייה במקום הופכים את הכפר למוקד משיכה לתיירים. מעל הכפר ממוקמת הכנסייה מדונה ומסביב לה פארק לאומי פורח.

מונטרוסו אל מארה Monterosso al mare בקצה הצפון מערבי של הצ'ינקווהטרה ממוקם הכפר הגדול מבין החמישה. הכפר משקיף על מפרץ רחב עם חוף חולי שבו החופים הכי פופולריים באזור. הגלריות, חנויות המזכרות, המסעדות ובתי הקפה.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה