דייטונה ביץ פלורידה ארצות הברית

מיליוני תיירים פוקדים אותה מידי שנה בזכות חופיה הרחבים בעלי החול הלבן, השמש החמימה והמים הכחולים. העיר היפה הזו פורשת בפני מבקריה גלריות אמנות, מוזיאונים, פארקים לבילוי משפחתי וכמובן תרבות קולינארית עשירה ומגוונת. אוהבי הקניות ייהנו משפע הקניונים באזור המציעים מבחר של חנויות בגדים ואביזרי אופנה. בחופים לדעתי זה החוף היחיד המתיר נסיעה במכונית לאורך החוף תמורת 20 דולר תוכלו ליהנות מהחוף במכונית מצד אחד האוקיינוס האדיר ומצד שני בתי המלון הענקיים שנבנו לאורך החוף.דרך נוספת לטייל בחוף עם אופניים חשמליות.




חופשה בלתי נשכחת בסביבה מוקפת חופים: אורמונד ביץ, דייטונה ביץ, ניו סימרנה ביץ, פונס אינלט ודה לנד. בדייטונה ביץ יש המון אטרקציות מחוץ למים כגון: דייטונה ביץ סימפוניה, פלי מרקט ענק הממוקם במקום ה 5 בארה"ב מתוך 10 והמקום מלא בספקים חנויות עתיקות ו2 מבנים מקורים של חנויות. מוזיאון להיסטוריה - הליפקס מקיף את ההיסטוריה והקמתה של דייטונה ביץ'. הולי בלאף מרינה מממוקמת 30 מייל מדייטונה ביץ יחד עם נהר סנט ג'ון. ניתן להגיע למקום בסירה משלך או פונטון, שם תוכל לראות את הטבע בהדרו ולהתארח באחד מבתי סירה שנמצאים באיזור.





 


דייטונה ביץ' היא ללא ספק המכה של שוחרי מירוצי המכוניות. מדובר בביתו של NASCAR, ארגון מירוצי המכוניות מהגדולים בעולם.   עם מושבים מיוחדים שנקראים סוויטות וכן מושבים רגילים לכל אוהבי המכוניות שנעות במהירות עצומה.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה