פארק עמק המוות בקליפורניה

פארק המוות Death Valley הוא המקום היבש ביותר בארה"ב, המקום הנמוך ביותר בצפון אמריקה ואחד המקומות החמים על פני כדור הארץ. בין אמצע אוקטובר לאמצע מאי הוא המקום המבוקש ביותר לתיירות. הפארק הלאומי עמק המוות Death Valley, נמצא בקליפורניה על גבול נבדה במרחק כשעתיים נסיעה צפון מערבית ללאס וגאס וכארבע שעות וחצי מלוס אנג'לס. חלקים רבים של הפארק נחשבים איזורים פראיים שרגל אדם לא דרכה בה, והם תחת השגחת הפארק הלאומי. למרות המראה הקשוח של העמק חלקים רבים נחשבים לשבירים ומועמדים לשינויים.



אם אתם מגיעים מנבדה ההרפתקאה של הפארק מתחילה בשער הכניסה לעמק המוות Beatty בייטי המקום פתוח לאומנים ליצור את האומנות שלהם באוויר הפתוח המוזיאון נקרא Goldwell Open Air Museum.


מלונות מומלצים בעמק המוות בכניסה הצפון מזרחית 


מוטל דת' וואלי אין (Death Valley Inn & RV Park) ממוקם בביטי (Beatty), נבאדה (Nevada), במרחק של 13 ק"מ מהכניסה לפארק הלאומי עמק המוות (Death Valley National Park).  המוטל ממוקם במרחק של 70 ק"מ מטירתו של סקוטי בעמק המוות (Death Valley Scotty's Castle). מוזיאון גולדוול שבאוויר הפתוח (Goldwell Open Air Museum) נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה מהמוטל.







מוטל אל פורטל (El Portal Motel) ממוקם ב-ביטי (Beatty), בכניסה לעמק המוות (Death Valley).  הכניסה הצפון מזרחית של הפארק הלאומי דת' ואלי (Death Valley National Park North East Entrance) נמצאת במרחק של 13.3 ק"מ, ומאד קניון (Mud Canyon) נמצא במרחק של 35.7 ק"מ.







מרכז המבקרים של הפארק Furnace Creek נמצא במרכז הפארק על כביש 90 לא רחוק מנקודת התצפית היפה על הפארק זבריצקי פוינט. המרכז פתוח כל יום 8-17.

מלונות מומלצים בכניסה המזרחית של עמק המוות 





אטרקציות מומלצות בעמק המוות בקליפורניה
מצודת סקוטי, Scotty’s Castle, היא מבנה מפואר אשר נבנה ע`י איש עשיר משיקגו.
דרך הציירים Artists Drive : בה מטיילים בין סלעים בשלל צבעים: אדום, צהוב, לבן, ירוק, חום וכתום.
מבטו של דנטה Dantes Views נקודת תצפית בגובה 2000 מטר ממנה נשקף עמק המוות כולו.
המים הרעים Badwater Basin : שם היה לפני כ- 20,000 שנים אגם שהתייבש וכיום מטיילים בשביל ארוך העשוי מלח (Borax ליתר דיוק).
מגרש הגולף של השטן Devils Golf Course : שטח רחב ידיים הזרוע גבישי Borax מחודדים בשלל צבעים ובורות משונים.
נקודת זבריצקי Zabriskie Point : ממנה נשקף נוף מדהים של סלעי גיר צהובים ומחורצים המוקפים צוקים בצבע חום עז
מכתש אוהבה – Ubehebe Crater – מכתש שנוצר בהתפרצות וולקנית לפני כשלוש מאות מיליון שנה. ניתן לראותו בנסיעה מתוך רכב (יתרון בימי הקיץ החמים), וניתן גם להקיף את שפת המכתש ברגל.
דיונות יוריקה – Eureka Dunes – מובלעת של דיונות בגובה של למעלה ממאתיים מטר. אלו הן הדיונות הגדולות ומהרשימות ביותר בקליפורניה.
 מסלול המירוץ – The Racetrack – אחד האתרים המפורסמים בפארק, בו סלעים גדולים מחליקים על קרקע מלוחה של אגם יבש. הסיבה לתזוזת הסלעים עדיין לא ידועה בוודאות. כדי להגיע למקום נדרש רכב שטח.
 הקניון המוזהב – Golden Canyon – הליכה של כשלושה ק"מ בקניון ובתוכו גבעות זהובות.
 הגשר הטבעי – Natural Bridge – כשמו כן הוא, גשר טבעי מעל קניון, שניתן להגיע אליו בהליכה של כמה מאות מטרים מנקודת החניה.
 ערוץ המלח – Salt Creek – מסלול הליכה קצר ונוח של כמה מאות מטרים לאורך נחל בו אפשר לראות דגים נדירים הנמצאים באיזור.
 אגן בדווטר – Badwater Basin – הנקודה הנמוכה ביותר בארה"ב. במקום יש מישורי מלח גדולים, אך אין ללכת עליהם בימים חמים.
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה