חבל פוליה בדרום איטליה


על רקע הנופים יפהפיים ושטופי השמש, פוליה מציעה שפע של מבנים היסטוריים ומקומות מיוחדים. נופי פוליה מקושטים בעיירות עתיקות בסגנון הבארוק, בתי הטרולי המפורסמים של האזור, מטעי זיתים ופרדסים, חופים וים כחול.



עמק האיטריה (Valle d'Itria) בפוליה, מציע נופים יפהפיים ואת בתי הטרולי, בעלי הסגנון הייחודי עם גג בצורת חרוט. בעיירה אלברובלו (Alberobello), שהוכר כאתר מורשת עולמית, תוכלו ליהנות מטיול קצר וחווייתי בין הבתים המיוחדים, המסעדות והחנויות.




אתר הנופש טיפיקו (Tipico Resort) מציע יחידות אירוח ממוזגות במרכז אלברובלו (Alberobello).. רוב היחידות ממוקמות בבתי טרולי אפוליאניים מסורתיים, והאחרות ממוקמות במבני אבן.  אתר הנופש שוכן בלב אזור ה-טרולי (Trulli), שנמנה על אתרי המורשת העולמית של אונסק“ו. הצוות יכול לארגן טיולים ל-מטרה (Matera), יחד עם טיפולי ספא וסיורי אופניים ו-סגוויי. החוף נמצא במרחק 30 דקות נסיעה. מערות קסטלה (Castella) מרוחקות 15 ק“מ ממקום האירוח, וגן החיות ספארי (Zoo Safari) נמצא במרחק 25 דקות נסיעה.


הפארק הלאומי גרגאנו 

 פארק גרגאנו (Gargano) הוא אחד משמורות הטבע היפות ביותר באיטליה, מוקף בעיירות חוף אטרקטיביות. בפארק יש יער קסום, צמחייה עשירה וגם מגוון של חיות בר, ציפורים ונופים יפים.




עיר המערות מאטרה 

עיר המערות מאטרה (Matera) היא מחזה מיוחד במינו של בתים עתיקים שנחצבו בסלע. הטיול בין הבתים המיוחדים הוא חוויה רומנטית להפליא, והעיר שימשה גם כתפאורה לסרטים היסטוריים רבים ומפורסמים.




טראני 

העיירה טראני (Trani) שלחופי הים האדריאטי, מציעה חווית טיול בין מבנים היסטוריים מרשימים. ביניהם הקתדראלה של סנט ניקולס, מבצר עתיק ששימש בעבר כבית כלא, ורובע יהודי מסתורי בו בית כנסת שעבר הסבה לכנסייה (ורק לאחר שנים רבות חזר לייעודו המקורי). על גג בית הכנסת כיום מוצג מגן דוד ומתחתיו פעמון כנסיה.


מלון סאן פאולו אל קונבנטו (San Paolo Al Convento) שוכן במנזר ישן ששופץ והומר למלון בדירוג של 4 כוכבים. הוא ממוקם מול הנמל של טראני (Trani), ומציע קפלה עתיקה, גישה לאינטרנט בחינם ונוף פנורמי הנשקף ממנו. חדרי האירוח של המלון כוללים חדר רחצה צמוד, מיזוג אוויר, טלוויזיה צבעונית וגישה חופשית לאינטרנט קווי. מחדרים מסוימים נשקף נוף של החצר או הנמל. מזנון ארוחת בוקר נדיב מוגש מדי יום בקפלה העתיקה של המלון. החצר הפנימית השלווה של המלון משמשת כאזור טרקלין בו תוכלו ליהנות מכיבוד ומשקאות. המלון ממוקם בין הנמל, כנסיית ברנביטי (Barnabiti Church) ו-וילה קומונלה (Villa Comunale), הגן על שפת הים הגדול ביותר באירופה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה