מלונות מומלצים בפארק ילוסטון מונטנה ארה"ב

פארק ילוסטון הינו מסע אל אחת מיצירות הטבע המדהימות על פני כדור הארץ. תופעה הגיאולוגית מושכת מדי שנה 4 מיליון תיירים בשנה אל האיזור. הפארק משתרע מויומינג, איידהו ומונטנה. הפארק התגלה ב 1872 והיה הראשון מהפארקים הלאומים. 12 שעות נסיעה מסיאטל ו 5 שעות נסיעה מסולט לייק סיטי, אין ספק שזו נסיעה להגיע לאיזור, אך משתגיעו לאיזור תיהנו מכל רגע. איזורים ירוקים עם הרים מדהימים מסביב ובעלי חיים בסביבתם הטבעית. אחד מהפארקים המדהימים בצפון אמריקה ומתאים מאוד לאוהבי הטבע. לפארק יש חמש כניסות עיקריות אז קדימה לארוז ולגלות איזור שידי אדם לא נגעו בו.

תופעה גיאולוגית של הרי געש ואחד המקומות המצוינים לראות את הבועות של הגעש הוא Grand Prismatic Spring ניתן לבקר במקום ולראות את המקום מרחוק מאחד והאדים מגיעים לטמפטרטורות גבוהות. בדרום הפארק יש Old Fiathful גייזר שמתפרץ אחת ל 60-90 דקות והוא הגייזר המבוקר ביותר באיזור. הפארק משופע ביערות, נהרות ואגם. אגם ילוסטון הוא לב ליבו של הפארק ובו יש מבחר פעילויות כמו דייג, סירות, שחייה באגם, קיאקים ועוד. הפארק עשיר גם בחיות בר שנמצאים בעמק חבוי ונסתר. אחד מהאטרקציות המדהימות בפארק הוא נהר הילוסטון מסביב יש המון אתרי קמפינג עם קארוון או אוהלים מה שתבחרו, או מלונות במרחק נסיעה קצר.

 








מלון קלי אין ווסט ילוסטון (Kelly Inn West Yellowstone) שוכן בווסט ילוסטון (West Yellowstone) במונטנה, במרחק של 3 דקות הליכה בלבד מ-Grizzly & Wolf Discovery Center.  המלון נמצא במרחק של 2 דקות הליכה מתיאטרון ה-National Geographic IMAX ובמרחק נסיעה של 3 דקות מהכניסה המערבית של פארק ילוסטון. שדה התעופה הבינלאומי בוזמן ילוסטון (Bozeman Yellowstone) נמצא במרחק של 147 ק"מ משם.






מלון ילוסטון ווסט גייט (Yellowstone West Gate Hotel) ממוקם ב-ווסט ילוסטון (West Yellowstone), במיקום מרכזי במרחק 5 רחובות מהכניסה לפארק הלאומי ילוסטון (Yellowstone National Park).  נמל התעופה ילוסטון ריג'נאל (Yellowstone Regional Airport) נמצא במרחק 10 דקות נסיעה, ומרכז גריזלי אנד וולף דיסקברי (Grizzly and Wolf Discovery Center) נמצא במרחק 5 דקות נסיעה. הגייזר אולד פייתפול (Old Faithful Geyser) נמצא במרחק 30 דקות נסיעה מהמלון.




מלון הולידיי אין ווסט ילוסטון (Holiday Inn West Yellowstone) מציע שירות הסעות חינם מ/אל שדה התעופה של ווסט ילוסטון (West Yellowstone), וממוקם בפארק הלאומי ילוסטון (Yellowstone), במרחק של 48 ק"מ מגייזר אולד פייתפול (Old Faithful).  הבר-מסעדה The Branch פתוח לארוחות בוקר, צהריים וערב, ומגיש מנות מבשר צייד ומאכלים מסורתיים אהובים. קזינו The Branch מציע פוקר-וידאו וקינו (Keno). מוזיאון ילוסטון ותיאטרון פליימיל (Playmill) נמצאים במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון.





מלון בסט ווסטרן ווסטון אין (Best Western Weston Inn) ממוקם במרחק של פחות מ-1.5 ק"מ מהכניסה המערבית לפארק הלאומי ילוסטון (Yellowstone),  פארק חיות הבר גריזלי & וולף דיסקברי סנטר (Grizzly & Wolf Discovery) נמצא במרחק של 800 מ', ואתר פאדל און אדוונצ'רס (Paddle On Adventures) נמצא במרחק של 17 ק"מ ממקום האירוח. תיאטרון ילווסטון בעל מסך הענק (Yellowstone Giant Screen Theatre) נמצא במרחק של 10 דקות הליכה.





מלונות מומלצים נוספים בילוסטון מונטנה ארה"ב 





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה