חול מזהב ... וארנה


אתר הנופש "חולות הזהב" ממוקם 18 קילומטרים מצפון לעיר וארנה, על רצועת חוף באורך חמישה קילומטרים, שיותר מ- 70 בתי מלון מרוכזים בה בצפיפות. המגיעים לאתר הנופש מרוחקים כחצי שעה נסיעה מהעיר, אז אפשר לבחור להישאר במלון להסתפק בלובי, בבריכה, ובסביבה הקרובה או לנסוע לקניות או לביקור בעיר וארנה ואפשרות נוספת בעזרת מכונית שכורה או באוטובוס, לצאת לטיולים לאורך חוף הים השחור, צפונה או דרומה מוארנה.




רחוב ראשי אחד חוצה את אתר הנופש "חולות הזהב". מצדו האחד, הרחוק מהחוף, מסודרים בתי המלון ומצדו השני בתי קפה, ברים ומסעדות, שצופים אל רצועת החול הנקייה ואל הים. מאות דוכנים וחנויות מזכרות פזורים משני צדי הרחוב. סיבוב רומנטי בערב על גלגל הענק שניצב על שפת המים, יכול להיות חוויה מענגת לחופשה בוארנה.

העיר וארנה היא העיר השלישית בגדולה בבולגריה, ומתגוררים בה כיום 350 אלף תושבים. משמשת כנמל חשוב על חוף הים השחור, ובעלת היסטוריה עשירה ומפוארת. כיכר נזביסימוסט במרכז העיר נחשבת ללבה של וארנה. המדרחוב שיוצא ממנה מכיל את בית האופרה הוורוד והמרשים, וסביבה מרוכזים כמה עשרות בתי קפה והרבה פעילות. מעבר לשדרות חריסטו בוטב ניצבת כנסיית הבתולה הקדושה, שמרשימה יותר מבחוץ מאשר מבפנים. מכאן כדאי ללכת לאורך שדרת מריה לואיזה לכיוון המוזיאון הארכיאולוגי של העיר, שניצב בלב גנים יפים.



Booking.com



תגובה 1:

  1. ורנה, עיר הנמל מלאת החיים של בולגריה, לחופי הים השחור, היא יעד נופש מועדף עבור ישראלים רבים בגלל חופי הים המפנקים, המרחק הקצר והמחירים המשתלמים.

    השבמחק