איטליה ארץ המגף


Booking.com








השכרת רכב באיטליה 


השכרת רכב באיטליה 

החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב באיטליה חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים באיטליה בנופש שלכם. איטליה מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב באיטליה תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש באיטליה והשכרת רכב באיטליה תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב באיטליה תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. איטליה היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים כגון דרום איטליה וצפון איטליה  והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב באיטליה היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב באיטליה, השכרת רכב ברומא, השכרת רכב במילנו, השכרת רכב בונציה, השכרת בטוסקנה, השכרת רכב בפירנצה, השכרת רכב בנאפולי,


טיסות זולות לאיטליה 

טיסות זולות לאיטליה טיסות לאיטליה יוצאות מדי יום ומופעלות על ידי חברות תעופה מובילות, אל על, אליטליה,לופטהנזה טוריש איירליינס וכן חברות שכר נוספות המציעות טיסות הכוללות קונקשן ביעדים שונים. טיסות לאיטליה אורכות כ- 4 שעות. טיסות לאיטליה נוחתות במגוון רחב של שדות תעופה ברחבי המדינה, כשהבולטים מביניהם הוא שדה התעופה פיומיצ'ינו ברומא, שדה התעופה מלפנסה במילאנו ושדה התעופה מרקו פולו שבוונציה. טיסות זולות לאיטליה תוכלו למצוא בעיקר בחודשי החורף. טיסות לרומא, טיסות למילאנו, טיסות לונציה.





טיולי רכבות באיטליה ארץ הרומאים והרנסאנס, של אוכל ואופנה ושל מיתוסים ומיכלאנג'לו, איטליה היא תערובת אניגמטית של היסטוריה ותרבות מרתקת. כמרכז אחד המרכזים האמיתיים הראשונים של התרבות האנושית בעולם, רומא מייצרת ספארי היסטורי בעל מידות קדומות. בלבו יושב הקולוסיאום המלכותי, האמפיתיאטרון הגדול בעולם ותזכורת מדהימה לכוחה של האימפריה הרומית. מרחק קצר משם נמצאת המדינה הריבונית הקטנה ביותר בעולם והמרכז הדתי לכנסיה הקתולית, עיר הוותיקן השלושה. עמוק בתוך הרשת הסבוכה של סמטאות ומסלולי הליכה המרכיבים את רומא, שוכן הקשקוש של מזרקת טרווי, המופיע בסרט הרומנטי הקלאסי, 'שלושה מטבעות במזרקה'. יצרנו אוסף של סיורי רכבות איטלקיים המתאימים לכל טעם, בין אם העדפתכם היא להתפעל מהארכיטקטורה שהפכה ערים כמו רומא למפורסמות, או שאתם רוצים לברוח לאגמים האיטלקיים היפים. איטליה שובת לב ומעוררת השראה בלי סוף, עושה הכל בכושר - ואנחנו מגלים זאת בצורה הרומנטית ביותר האפשרית, מרשת הרכבות הנהדרת שלה. 



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה