ג'האדול ספארי ריסורט בקרבת אודיפור




בערך 50 ק"מ מן אודיאפור Udaipur, כביש נופי יפה בין הגבעות עובר דרך יערות מוריקים עם ציפורים ובעלי חיים. האוויר הוא ריח מתוק הנישא מעצי Mahua ו בעונה הרטובה, הזרמים של מי הגשמים מהווים לך כחברה מוסיקלית של הטבע בהדרו. מדי פעם, חרישת שדות טריים מתערבבת עם המולת ילדים תוססים משבט Bhil תיחשף בדרכך. כהרף עין יהווה לך מסע מענג לכיוון מושבו של ג'אהלה רויאל ראג'ראנאס - ג'אדול Jhadol.

הגדר כמו תכשיט יקר, הבורקת בארץ במדבר, נווה מדבר זה שוכן למרגלות Aravalis על שפת אגם מרהיב המלחך בעדינות את המים.

הרוח המלטפת, השקט והשלווה מרוקנים מתוך המטיילים את הלחץ של החיים, ממריצה את הנפש. רובצים תחת צלו של עץ עם משקה, נהנים מארוחה טעימה בחוץ, תחת כוכבים מנצנצים על דשא טרי, ירוק ורך מכניס את הרגליים לתוך הרפיה מוחלטת. קריאת הערב של חיות הבר, שירת ציפורים וחרקים ואת קצב Toms טום Bhil מוסיפים למיסטיות של הערב. מדיטציה בפורינום הכסוף של הירח כשברקע אדוות המים באגם בעוד רוח הערב הקרירה מהפנטים ומרדימים בעדינות ומכניסים אותך למעגל של אושר ושלווה פנימית עמוקה.




Booking.com



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

תגובה 1:

  1. Great post, love it! haha Anyway, today I had a big luck and want to share it with everyone - I finally found a way to make cheap calls to India, where my cousin Becky lives! There's this very neat site, briing.com, that offers a fast and easy way to reach your friends and relatives all around the world! You simply dial 084 3278 7878 for India landlines, and if you're in the UK, you can call India and talk for as long as you like! :)

    השבמחק