גשר רויאל גורג' קולורדו

גשר רויאל גורג' בקולורדו

הגשר תלוי מעל ארקסאנס Arkansas River, אחד מהגשרים הגבוהים והמפורסמים בארה"ב. הגשר נבנה ב 1929 והחוויה בגשר מהממת. באיזור הגשר נבנה תיאטרון פלאזה החושף את הסיפור של הגשר ואת הסיפור של אדם אמיץ שהגשים את החזון שלו והקים את הגשר. 
על הקצה באיזור הגשר יקבל את פניכם מרכז המבקרים ומדריך את התיירים הבאים לגשר מהקרקע המוצקה את האפשרויות השונות העומדות בפניהם. במרכז המבקרים יש חנות המכילה מזכרות מהאטרקציה, או לעצור בקפה ולצפות בפלא הטבעי. כאשר חוצים את הגשר רגלית יש משני הצדדים את דגלי המדינות השונות בארה"ב. הנוף מהגשר עוצר נשימה והנהר החוצה מתחת. אפשר לראות את כל האבובים בנהר. 
בתיאטרון מוצג סרטון היסטורי שבו מוצגים תמונות, עובדות ווידיאו מרגשים החושפים את הנופים המהממים שמסביב לגשר.  ניתן לטפס בקירות התומכים בגשר בעזרת מדריכים מומחים לטיפוס קירות בהרים. למחפשים אקסטרים וחוויה יוצאת מהכלל זהו המקום, ולצפות בגשר רויאל ג'ורג'. 
עם המראה הקסום, ישנם 3 גונדולות מחוברות אחת לשנייה, הפרוסות ברוחב של 730 מטר באוויר , בגובה של 304 מטר מעל נהר ארקסאס. כאשר קונים את כרטיס הכניסה לגשר זה כולל גם את הגונדולות. 
אקסטים נוסף הוקם בקצה השני של הגשר Skycoaster אחד המפחידים ביותר, קשור לכבל הזורק אותך בנפילה חופשית לתהום ומתחת הנהר הנראה מלמעלה כמו קו כחול -  ומושך אותך בחזרה. אטרקציה נוספת באקסטרים זוהי האומגה המעוף באוויר אחד מהאומגות הגבוהים בארה"ב. האומגה מציעה גלישה עם ידיים חופשיות, ומותירה את התייר חופשי לצפות בנוף המהמם וליהנות מהרכיבה האוווירית החושפת נוף מדהים.



מלונות מומלצים באיזור הרויאל גורג' בקאנון סיטי קולורדו


מלון בסט ווסטרן - הרויאל גורג' נמצא במרחק 5 דקות מהמלון וכן קולורדו ספרינג במרחק של שעה נסיעה מהאתר. במלון יש בריכה, סאונה וג'קוזי ונמצא במרחק קצר ממוזיאון הדינוזאורים.









מלונות מומלצים באיזור קאנון סיטי, קולורדו 
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה