מסע אישי עדן הר הסבא Grand Father Mountain צפון קרוליינה ארצות הברית

הר הסבא  GrandFather Mountain  הוא אייקון  בנוף של צפון קרוליינה לדורות, מציע הנוף המדהים ומגוון אקולוגי ללא תחרות. זה פארק של מדינת צפון קרוליינה הפותח את איזור ההר 2,456 דונם לתרמילאים ומציע טיול מרהיב עם נופים מקסימים. הפארק ידוע במזג האוויר הקשה ביותר של דרום הארץ, עם שבילים מאתגרים שבהם מטיילים שמסתובבים לאורך צוקים וסולמות.






לגעת בשמיים - זו לא סתם אימרה בהר הסבא ... ההרגשה שם מדהימה. להיכן שאתה רק מסתובב, רואים נוף מדהים בצד אחד גלים מהממים של הרים בצבעי הקשת ובצד השני תהום פעורה של קילומטר ואגם במרכז ההרים. אין מילים לתאר את הנוף המדהים שמשתקף מהתצפית, חייב לראות את זה.





גשר בהר הסבא Grand Father Mountain Bridge
קילומטר אחד מעל פני הים. הרבה מעבר למציאות הרגילה. ציון דרך אמיתי של רוח חלוצית, הגשר התלוי מזמין את כל המטיילים להתפעל מ  360 מעלות נוף פנורמי.  הגשר נמצא במקום מאז 1952 - ובמשך זמן רב הוא מרגש את התיירים המגיעים וחוצים את הגשר בגובה של  כקילומטר מעל פני הים. בין אם אתה חוצה את זה כדי לאתגר את עצמך, או להתפעל מהנוף המהמם, או להעריץ את ההנדסה של הגשר בכל המקרים זה יגרום להנאה שלא תישכח.




 הגשר המתנדנד הוא  גשר ההליכה הגבוה ביותר באמריקה, נבנה על מנת להעניק לאורחים גישה נוחה אל הנוף המרהיב של פסגת לינוויל של הר הסבא. גשר ההליכה בגובה 228 מטר משתרע על פני תהום 80 מטר, בקילומטר אחד ומעלה. סקרים מראים כי המסע לצד השני נחשב תמיד גולת הכותרת של טיול אל הר הסבא. גִישָׁה החנות החדשה של טופ שופ מספקת גישה למעלית אל גשר מייל סווינג (High Mile Swinging Bridge), מה שהופך את האתר נגיש לאנשים עם מוגבלויות בפעם הראשונה. זה בערך 50 מטר מהבניין אל הגשר, וספסל ממוקם ליד הגשר.


במוזיאון הטבע של סבא יש תערוכות ברמה עולמית וסרטים על גיאולוגיה, צמחייה ובעלי חיים. ההר מציע גם תוכניות פרשניות שונות, מנתח את הסביבה עבור בעלי חייםי כגון:  צבי, דובים,, נשרים ומיני לטאות ומציעים בחוץ פעילויות ובידור.






מפלי לינגוויל בצפון קרוליינה
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה