המלון המושלם לזוגות ירח דבש בפטרה וילאס בסנטוריני

המלון המושלם לזוגות ירח דבש בפטרה וילאס בסנטוריני 




מלון האנימון פטרה וילאס (Honeymoon Petra Villas) החבוי בסלע, מציע נוף מרשים של הארכיפלג של סנטוריני (Santorini) וחדרים המסוידים בלבן באופן מסורתי ודירות עם אינטרנט אלחוטי חינם. הוא מתהדר בבריכת גג ואמבט עיסוי עם נוף לים האגאי.

המלון המפואר ממוקם בקצה העיירה אימרוביגלי (Imerovigli) ומציע לאורחיו את ההזדמנות להזמין טיולי שייט ביאכטות פרטיות וסירות מנוע מהירות. האורחים יכולים לסייר באי עם אוטובוס ההסעות הפרטי. כל היחידות הממוזגות כוללות מרפסות עם נוף פנורמי של מפרץ סנטוריני (Santorini Bay) הוולקני. חלק מהחדרים חצובים בסלע המספק להם אווירה טבעית. טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח ונגן תקליטורים זמינים. המלון מציע סאונת אדים, אמבט עיסוי תחת כיפת השמיים, בר בבריכה, בר פסנתר ומתקני ברביקיו. הוא מציע בנוסף מזרני טרקלין פרטיים הממוקמים על גג המקום שמציע נוף עוצר נשימה. הבריכה על הגג חצובה בחלקה מתוך הסלע הוולקני.




המלון ממוקם בקרבה למצודה העתיקה של סקארוס (Skaros) ובמרחק 10 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של סנטוריני (Santorini International Airport). מקום האירוח יכול לסייע בהשכרת יאכטה. חניה ללא תשלום זמינה באתר.

להזמנה מלון האנימון פטרה וילאס בסנטוריני 


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה