בית על גלגלים - לטייל מסביב לעולם

האם גילית את ההנאות של נסיעה ב RV או קראוון ? נסיעה בקראוון מאוד פופולארית באירופה ובמיוחד בארצות הברית ויש לכך מלא סיבות טובות . בטיול בקראוון  יתרונות הכוללים חיסכון בעלויות, גמישות ועוד. להלן היתרונות המסבירים מדוע מיליוני אמריקאים בוחרים חופשות בבית על גלגלים:




 1. חיסכון כלכלי למרות שבטיול קארוונים ההוצאות על הדלק גבוהות יותר החיסכון מתבטא על הוצאות אחרות שכרורכים בטיול ובעצם מקזזים על ההוצאות של הדלק. כאשר יש מספר אנשים בחופשה כמו שתי משפחות, חופשה בקראוון יכולה להיות עד 80% פחות יקרה מאשר הטיול המסורתי של מלונות והשכרת רכב.  תשלום בפארק לחניית הקראוון יכול לנועה בין 40$- ל 50% דולר ללילה או על מנת להגדיל את החיסכון שלך תוכל לשהות בחניות שהם בחינם בארצות הברית בחניות של וולמרט walmart  או לנוח בצד הכביש שזה פחות מומלץ, שניהם בחינם. ארוחות הם ההוצאה הנוספת שבמקום ללכת למסעדות יקרות אפשר ללכת לסופר לקנות מצרכי מזון ולבשל בקראוון ב 150 דולר ניתן להאכיל משפחה של 4 נפשות לשבוע, או פשוט למנגל על גריל בקרבת הקארוון או בפארק שאתם שוהים בו.


 2. גמישות אם אתה רוצה חופשה גמישה ביותר, חופשה בקראוון מציעה חופש מוחלט מלהיות קשור ללוח זמנים.  אתה יכול לעצור בכל מקום ובכל עת שתרצה ולהאריך או לקצר את השהייה בכל מקום. כמו כן, קל לשנות את היעד שלך ברגע האחרון.

3. נוחות נוחות היא יתרון גדול כי ההרגשה שאתה נמצא בבית משלך רק שהוא על גלגלים. מאחר ואין מגבלות מטען, אתה יכול לארוז תוספות כמו משחקי לוח, ציוד ספורט ואפילו ברביקיו קטן! השירותים זמינים 24\7 וזה במיוחד עם ילדים קטנים. רוב הבתים על גלגלים מצוידים במערכות בידור, ולכן לא תרגישו שאתם רחוק מהבית כי הכל נמצא כאן ולידכם.

 4. הנאה מנופים מדהימים   בפארקים לאומיים של  ארצות הברית יש נופים עוצרי נשימה ואם אתה חונה את הקראוון בשורה הראשונה של הפארק תוכלו ליהנות מתצוגות מקרוב של צמחייה ובעלי חיים, יחד עם נופים רחבים של יערות, הרים, אגמים וחופים. הטיול  מאפשר לך להירגע באוויר הצח וליהנות מספורט כמו דיג, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים וקיאקים, להשכיר סירה ולבלות יום שלם באגם. התחברות עם הטבע מקנה התחדשות והתחדשות שאתה לא תוכל לקבל בטיול עירוני.

Booking.com




5. זמן איכות עם המשפחה  החיים המודרניים הם עסוקים מאוד, ובני משפחה לעתים קרובות הולכים בכיוונים נפרדים. טיולים בקראוון מאפשרים להורים לבלות זמן איכות עם הילדים שלהם, רבים חשים חופשות אלה הם דרך מצוינת הקשר. עיסוק בפעילויות משפחתיות במהלך היום וסיפורים סביב מדורה בלילה ליצור זיכרונות. כמו כן לזוגיות כאשר הילדים כבר עייפים מהפעיליויות במהלך היום, תוכלו לחדש את הזוגיות שלכם ואת הרומנטיקה לגרום לה לפרוח.

 6. סוציאליזציה הפארקים הם מקומות טובים לפתח חברויות.רוב הפארקים מציעים פעילות חברתית,  בידור, דבר המאפשר לכם להיות ולהכיר יותר את המקומיים. אתה יכול להחיות ולשתף סיפורים עם המבוגרים, ו הילדים שלך יכולים לשחק עם הילדים האחרים אשר בחופשה. חברות שכזאת וחמימות מיידית לא היו מתקבלות על הדעת במלון.

 7. נתק מהחיים המודרניים  הזדמנות לנתק מכשירים אלקטרוניים הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים של היום, אבל לקחת הפסקה מהם יכול לתרום לבריאות רגשית. אם אתה בדרך כלל בודק המייל מספר פעמים ביום, ניתוק מהאינטרנט יכול לייצר תחושה נפלאה של הרפיה. לעזוב את הגאדג 'טים האלה בבית, כך שהם לא יסיחו את הדעת ויפריעו למערכות יחסים מעמיקות עם המשפחה. אימוץ מצב חיים פשוט במהלך הטיול שלך הוא הקרבה קטנה לעומת הרווח הגדול בקשר המשפחתי .

8. העשרת הידע  חופשות בקראוון יכולות לטפח למידה בצורה מהנה. בחקר מעמיק של פינות ופארקים של המדינה הוא מאיר עיניים, בעוד מוזיאונים תיור, ספריות נשיאותיות וכפרים היסטוריים הוא חינוכי. הבאת משקפת וספר ציפורים יכולה להפוך את צפרות למרדף מעניין, ובנוסף לכך, ילדים זוכים להערכה רבה יותר לטבע באמצעות זיהוי קבוצות כוכבים או מסלולי בעלי חיים. כיתה של בחוץ כולל מפגשים עם אלמנטים כגון חיות בר ותצורות גיאוגרפיות, חוויות שאינן זמינות בבית ספר מסורתי.





2 תגובות:

  1. איזה כיף! פוסט מושקע ובאמת עוזר, לשם שינוי.. באמת מרגיש לי כאילו כולם מצליחים לסגור במחיר מעולה ורק אני מפספסת משהו... המון תודה על שיתוף הטיפים. טיפים לאיך למצוא מלונות בברצלונה במחיר שאוכל להשוויץ בו?

    השבמחק
  2. תודה על המשוב, באמת זה מרגש לקבל פידבק ברמה כזו. לסגור במחירים מעולים צריך רק לחפש וכאן אפשר למצוא את כל האפשרויות בהשכרת רכב, מלונות, טיסות ועוד.

    השבמחק