חלום של מלון - סקיי לודג' בפרו


חלום של מלון - סקיי לודג' בפרו 



האם אי פעם רצית לישון בקן?

לכל המטיילים שרוצים לראות את פרו מזווית אחרת להלן קופסת מותרות שקופה התלוי מראש ההר בעמק הקדוש של פרו בקוסקו. Skylodge מציע לך הזדמנות לישון בתוך חדר שינה שקוף לחלוטין ותלוי על הר ומאפשר לך להעריך את הנוף המרשים של עמק זה פשוט קסם מיסטי. כדי לישון ב Skylodge, אנשים חייבים לטפס 400 מטר. של Via Ferrata או טיול שביל חתך דרך בזיפ ליין.





לילה אחד במקום הזה יגרום לחלומות שלך להתגשם. החבילות כוללות ארוחת בוקר וארוחת ערב גורמה עם יין, תחבורה מקוזו ומדריכים מקצועיים דו לשוניים.  בהמשך עם הפילוסופיה Natura Vive של שיתוף חוויית ההרים עם אנשים מכל הגילאים בחודש יוני 2013 פתחו את הלודג' הראשון התלוי בעולם.

The Natura Vive Skylodge מורכב משלוש חבילות קפסולה בלעדי עם קיבולת כוללת של 8 אנשים. הסוויטות השקופות ממוקמות בחלק העליון של ההר  1200 מטר עם נוף 300 מעלות של עמק קדוש מלכותי. בעבודת יד מתוך אלומיניום וחלל פוליקרבונט עמיד מזג אוויר, כל סוויטה מגיע עם ארבע מיטות, פינת אוכל וחדר אמבטיה פרטי. הקפסולה מורכבת משש חלונות וארבע צינורות אוורור המבטיחים אווירה נוחה, בגודל של 24 רגל אורך וגובה 8 רגל גובה ורוחב.

היציאה ממוקמת בחלק העליון של הסוויטה. העיצוב והתכונות של כל סוויטה מספקת שירות ברמה גבוהה ונוחות מלאה. מערכת התאורה האלטרנטיבית מורכבת מארבע מנורות פנימיות וקוד קריאה המופעל על ידי פאנלים סולאריים אשר מאחסנים אנרגיה בסוללות. בכל סוויטה יש חדר אמבטיה פרטי המופרד מחדר השינה על ידי קירות מבודדים. בפנים יש שירותים וכיור אקולוגי יבש, שבו אתה עדיין יכול ליהנות מנופים מדהימים דרך כיפת 1.8 מטר קוטר. לכיפה יש גם וילונות לפרטיות מהמבט הסקרני של הסוויטות הסמוכות. מזרנים באיכות גבוהה, סדינים כותנה, כריות למטה, שמיכות להבטיח לילה חם ונעים 400 מטרים מן הקרקע.



להזמנה סקיי לודג' יורובמבה בפרו








Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה