מדריך טיולים לאמסטרדם הולנד

מדריך טיולים לאמסטרדם הולנד 

אמסטרדם היא אחת הערים התוססות והצבעוניות ביותר בין בירות אירופה. העיר בה תוכלו לפגוש אנשים שונים ממקומות שונים בעולם, לראות הצגות, מופעים, מוזיאונים ועוד מגוון רחב של תרבות הפנאי. מרכז התיירות והמלונות מרוחקים כ-15 קילומטר משדה התעופה, אליו ניתן להגיע בקלות ובנוחות במערכת הרכבות המפותחת, בשילוב קווי האוטובוס שנמצאים בכל פינת רחוב. עם התחבורה הציבורית ניתן להגיע לכל נקודה בעיר.

מלונות באמסטרדם 
חופשה במלונות באמסטרדם היא חופשה ביעד מבוקש ביותר, לכן חשוב לזכור כי בעונת התיירות ובסופי השבוע התפוסה מלאה וההמלצה היא להזמין את מקום הלינה מראש. ככל שתזמינו מראש כך היצע חדרים יגדל ומגוון אפשרויות רחבים יותר באמסטרדם, מלון מתאים לצרכים שלכם.
באמסטרדם יש מלונות בכל הסגנונות: מלונות פשוטים, מלונות בוטיק, גדולים ומפוארים או כאלה שבחרו עיצוב מקורי, מלונות עסקים ומלונות מעוצבים על פי תקופות זמן או נושא ארכיטקטוני. מלונות על יאכטות השטים על פני המים בזמן שאתם ישנים מכאן בחירה נכונה ומתאימה לצרכים תשדרג פלאים את הנאתכם בטיול. לכן חשוב לאפיין את הטיול אם אתם בירח דבש מומלץ לבחור מלונות שהם רומנטיים עם ספא. בנסיעת עסקים כדאי לבחור מלונות שקרובות לנמל התעופה או מלונות שקטים שבו תוכלו לנוח מפגישה לפגישה. טיול משפחתי מומלץ לבחור מלונות עם ספורט ימי, קייטנת ילדים ושמרטפות, מגרשי משחק ובריכות שחייה. בחירת מלונות מומלצים באמסטרדם תלויה כמובן בתקציב של המטייל במקומות מרכזיים העלויו הן גבוהות משמעותית. מומלץ לקרוא חוות דעת של גולשים שכבר שהו במלון וכך תגיעו למסקנות הנכונות בבחירת המלון שהכי יתאים לחופשה שלכם. בהצלחה !

מלונות מומלצים באמסטרדם 

Booking.com





אטרקציות באמסטרדם
 באמסטרדם, כאילו באורח פלא, מרבית האטרקציות החשובות נמצאות במרחק הליכה או נסיעה קצרה מהמרכז. בין אטרקציות אלה תוכלו למנות את כיכר דאם הסמוכה לארמון המלוכה ולמוזיאון השעווה מדאם טוסו. במרחק הליכה נמצא גם את מוזיאון אנה פרנק או מוזיאון וואן גוך. לחובבי הבירה מומלץ לבקר במבשלת הייניקן ובמהלך היום רכיבה אופניים בוונדל פארק ולשוט בתעלות המים לראות את אמסטרדם מזווית אחרת.

אטרקציות תיירות מומלצים באמסטרדם







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה