גלגל ענק ברחבי העולם

High Roller לאס וגאס

הגלגל הענק הגדול בעולם הופך את לאס וגאס עיר הבילויים לפארק שעשועים של ממש. 40 איש יכולים להיכנס לתוך תא אחד, וכל סיבוב מרחף מעל קו הרקיע של לאס וגאס במשך 30 דקות. המתכנן של הגלגל מתרברב בכך שהנסיעה בו כל כך חלקה, שבכלל לא תרגישו שאתם זזים. קורה אפילו שפגישות עסקיות מתקיימות על ההיי רולר, בין שמיים לארץ.







 The Singapore Flyer, סינגפור 

הסינגפור פלייר מגיע לגובה של 541 מטר, ומציע לאורחיו נוף פנורמי של קו הרקיע של המבנה העצום ה- Marina Bay skyline, כולל נקודות תצפית על מלזיה ואינדונזיה השכנות. כל אחד מ-28 התאים בגלגל הוא בגודל של אוטובוס עירוני, והמתקן יכול להכיל עד 784 נוסעים. בנוסף, גלגל הענק בסינגפור מציע גם חוויית אוכל בשמים, כשנוסעיו יכולים לקבל ארוחה המבושלת על עגלה מול הסועדים.










The London "Millennium" Eye, לונדון

The London "Millennium" Eye מכיל כמות הנוסעים 32 תאים נמצאים סביב הגלגל, שנושא כ-800 נוסעים בכל פעם. עם 443 מטר גובה, העין של לונדון הוא אחד מהמבנים הגבוהים ביותר בבירה, כשנוסעיו יכולים ביום בהיר לקבל תצפית של עד 40 קילומטר לכל הכיוונים.






Navy Pier Ferris Wheel, שיקאגו

Navy Pier Ferris Wheel שבשיקגו הוקם על פי הדגם של גלגל התצפית הראשון בעולם, שנבנה עבור תערוכה עולמית בשיקגו בשנת 1893. כל אחד מ-40 התאים שבגלגל מתאימים ל-6 אורחים ומציעים נוף של קו הרקיע של שיקגו מגובה של 150 מטר.






The Star of Nanchang, סין

The Star of Nanchang נמצא בעיר נאנצ'אנג שבסין, באמצע הדרך בין הונג קונג ושנגחאי, ועומד על 525 מטר. הגלגל מציע נוף בתולי של העיר שמתחת, כש-6 נוסעים יכולים לעלות על כל אחד מ-60 התאים שלו. Zhengzhou Ferris Wheel, סין גלגל התצפית הראשון של סין מתנשא לגובה של 390 מטר. הגלגל נבנה בצורת כוכב שמואר ועובד בלילה.



 
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה