אטרקציות תיירות בבוסטון ארה"ב


אטרקציות תיירות בבוסטון ארה"ב 


בוסטון מתאימה כטיול לכל המשפחה ויכלול מוזיאונים לאמנות, הרפתקאות ימיות, היסטוריה אמריקאית ומסלולי הליכה עירוניים יפהפיים. בוסטון הינה בהחלט יעד כדאי לטיול כאשר מגיעים לחוף המזרחי של ארצות הברית.




מוזיאון קונקורד – מוזיאון עירוני המקיף את ההיסטוריה של בוסטון במהלך הביקור בעיר.

מוזיאון לאמנות עכשווית ICA: מוזיאון אמנות מצוין על גדת הנהר בדרום בוסטון. המבנה עצמו מרתק ומצדיק את הביקור אבל גם האוספים והתערוכות מספקים חצי יום ביקור נהדר לחובבי אמנות מודרנית. לא להחמיץ את הטיול הקצר לחלקו האחורי של המוזיאון שמתנשא מעל הנמל של בוסטון.

מוזיאון איזבלה סטיוארט גארדנר – הבניין בו שוכן המוזיאון מעניין לא פחות מכל יצירת אמנות. הוא נראה בדיוק כמו פאלאצו ונציאני וניצב במרכז מתחם גדול ועמוס צמחיה.

מוזאון הילדים: אחד המוזיאונים הנפלאים ביותר בבוסטון שמדבר לבני כל הגילים. אפשר לנדוד כאן בין תערוכות שבכולן הצופים מוזמנים לפעול ולהשתתף. יש כאן נושאים שמפעילים פיזית ויש נושאים שבהם מפעילים את המוח. ב-2013 ימלאו למקום מאה שנים וכבר עכשיו נערכים בו לציון המאורע.

פארק Public Garden שגובל ברחובות אלה: Arlington, Boylston, Charles, and Beacon. יש בו גן בוטני נהדר, בכל עונה תמצאו בו משהו פורח.


פארק Boston Common, ליד רחוב צ'רלס. זה הגן הציבורי הראשון באמריקה והאתר הראשון על מסלול החופש.

מסלול החירות - Freedom Trail - המסלול שאורכו 2.5 מייל (כ-4 קילומטר) עובר ב-16 אתרים היסטוריים חשובים בבוסטון. רבים מאתרים אלה קשורים למהפיכה ולימי הקמתה של ארצות הברית. נתיב החופש חוצה את העיר התחתית, את הרובע המסחרי, את נורת' אנד, ומוביל לצ'רלסטאון. אבנים אדומות מסמנות את הנתיב ובכל תחנה יש שלטי הסבר נוחים. הדרך המקובלת לצעוד בנתיב החירות יוצאת מבוסטון קומון לבאנקר היל מונומנט.

הפאב של צ'ירס ושכונת ביקון היל - שיטוט בשכונת ביקון היל מאפשר הצצה לסגנון החיים של העשירים המבוססים של בוסטון אך בד בבד גם להינות מגלריות, פאבים, מסעדות והחנויות המעניינות של רחוב צ'ארלס וסביבתו. שכונת ביקון היל מרושתת ברחובות צרים מוקפים בבנייני לבנים אדומות בני למעלה ממאה שנה. עוד בביקון היל, ברחוב ביקון המאונך לרחוב צ'ארלס, הפאב המקורי אשר היווה את ההשראה לסדרת הטלביזיה המצליחה – צ'ירס.

לוויתנים בבוסטון - שייט לוויתנים אשר יוצא מבוסטון מתאים לכל המשפחה ואורך כארבע שעות. בשיט מהסוג הזה תצאו מהמזח אשר סמוך לאקווריום של בוסטון ותפנו מזרחה. לוויתנים הם חיות פרא, כמובן, כך שצפיה בהם אינה מובטחת, אך לרוב תוכלו לראות כמה מהם צוללים בסביבת האוניה. לעיתים ניתן לראות דולפינים וכלבי ים, או כרישים.


מלונות מומלצים בבוסטון ארה"ב



Booking.com







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה