מחוז דורסדורו וגלריית דל אקדמיה בונציה

מחוז דורְסֹדורו בונציה 

מחוז דורסדורו (Dorsoduro) מוכר כמרכז החיים האקדמיים והאמנותיים של ונציה והוא ממוקם בין התעלה הגדולה (Grand Canal) לבין תעלת ג'ודוקַה (Canale of the Giudecca). הגישה אל המחוז פשוטה למדי ואפשרית באמצעות סירה או צעדה לאורך גשר האקדמיה (Ponte dell'Accademia) והמחוז כולו בנוי על קרקע מוצקה,


סיור דרך הסימטאות של מחוז דורְסֹדורו הם דרך נפלאה לגלות את החיים האמיתיים בוונציה קו המים של חצי האי דורְסֹדורו מעוצב בסגנון הבַרוק ומעטרת אותו כיפתה המרהיבה של סַנְטַה מַרִיה דֶלַה סָאלוטֶה (Santa Maria Della Salute).

תעלות המים מסודרות סביב המחוז בצורת שתי וערב והמחוז עצמו שופע בכיכרות נעימים ובגינות מגודרות. בלב המחוז נמצא המרכז שוקק החיים, קָאמְפו סַנְטַה מַרְגֶרִיטַה (Campo Santa Margherita), מתחם פתוח עם מגוון עצום של בתי קפה, גלריות, שווקי דגים וחנויות יינות. המתחם כה פעיל וסוער, שהוא מושך אליו סטודנטים ואומנים רבים. בתחילת הערב נהנים מהמבקרים מכוס יין, שמפניה או קוקטייל קאמפרי, ובהמשך מתענגים על ארוחה משובחת. המחוז הוא ביתם של אומנים, מעצבים, סופרים ואנשי חינוך מזה שנים.


בית הספר לאומנות Gallerie dell'Accademia, במקום שבו פועל כיום מוזיאון המציג יצירות אומנות מרשימות ומפורסמות. הביקור במחוז דורְסֹדורו הוא דרך נפלאה ואומנותית, יצירתית עם תיבול ארוחה וכוס יין  באחת הערים הקסומות ביותר באירופה, ונציה.








Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה