תחבורה בלונדון

תחבורה בלונדון - אויסטר קארד

אויסטר קארד הוא כרטיס מגנטי חכם ומאפשר לתייר גישה בלתי מוגבלת במרכז לונדון לרשת רכבת התחתית המפורסמת בעולם, כמו גם שירותי אוטובוס, רכבות עיליות וDLR. זה כרטיס התחבורה האלקטרוני שלך כדי לנווט ברחבי העיר בקלות וביעילות - זו הדרך הזולה ביותר להגיע לאטרקציות תיירות בלונדון. אויסטר קארד ניתן לרכוש אויסטר און ליין . מומלץ לרכוש את האויסטר קארד לפני ההגעה לבריטניה, כדי לא לבזבז זמן מיותר בחיפוש או בתורים הארוכים. מומלץ לטעון את הכרטיס אויסטר במכונות.  ילדים, סטונדטים, נכים ומבוגרים זכאים להנחות נוספות ברכישת כרטיס.







Booking.com






האוטובוסים האדומים לאוטובוס הקומתיים האדום מניחה שכולם מכירים מומלץ לקנות כרטיסים מראש, עם אויסטר קארד הנחות ניתנות עם כרטיס אויסטר בהתאם לגיל. ילדים מתחת לגיל 11 נוסעים בחינם. כל האוטובוסים בלונדון מותאמים לנכים בכיסא גלגלים. 



מיני קאבס
(Mini Cabs) מוניות המופעלות באמצעות חברות פרטיות וניתנות להזמנה רק דרך הטלפון. הן זולות יותר מה"מוניות השחורות" לא ניתן לעצור אותן ברחוב אלא יש להזמינן מראש בטלפון. הן נותנות שירות מצוין למבקר באתרים המרכזיים של העיר. אם אתם מחפשים מקום פחות מוכר אולי הנסיעה תתארך יותר משחשבתם. 



המוניות השחורות למוניות השחורות כדאי להצטייד בזמן ומזומנים. הנסיעה במוניות נחשבת יקרה יחסית וגם ממושכת כי העיר כמעט תמיד פקוקה ולכן מאוד לא מומלצת. כל המוניות השחורות הן מותאמות להסעת נכים. 

רכבת התחתית של לונדון רכבת התחתית היא אמצעי התחבורה הוותיק והמפורסם ביותר של העיר לונדון. הרכבת התחתית ידועה בשמה "UNDERGROUND" ובכינויה טיוב "TUBE". מפת הרכבת קלה להבנה ומצטיינת ברמת יעילות גבוהה, כך שנוח להתמצא בה, והיא אמצעי התחבורה הנפוץ למרכז התיירותי של העיר.

רכבות
אחד מכלי התחבורה המומלצים ליציאה מהעיר. תחנות הרכבת המרכזיות הן: Paddington, Victoria, Moorgate, Leverpool Street, King's Cross, Eustorn ו-Waterloo לכולן אפשר להגיע באמצעות רכבת תחתית. 

DLR הרכבת הפנימית של לונדון. פשוטה, נוחה ומגיעה ליעדים רבים בעיר. לרוב מומלץ להשתמש במערכת הטיוב, אך ליעדים מרוחקים יותר ממרכז העיר ה-DLR מספקת שירות מצוין.





הרכבל של לונדון שעובר מעל התמזה ומחבר בין צפון גריניץ' בגדה הדרומית לבין ה-Royal Docks בגדה הצפונית. הטרמינל הדרומי שוכן בקרבת מרכז האירועים והבידור O2, והטרמינל הצפוני - באזור הדוקלנדס, בקרבת הקריסטל ומרכז הירידים ExCel. הקרוניות משייטות בגובה מקסימלי של 90 מטר, והנסיעה לכל כיוון אורכת חמש דקות.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה