ניו יורק חבילת הנופש העירונית


ניו יורק חבילת הנופש העירונית 

אין כמו ניו-יורק. העיר שלעולם אינה ישנה נותרה המנהיג של החבילה העירונית, עם אווירה טעונה באדרנלין והמון מתמיד המעניקים לעיר הזאת אווירה ייחודית שלא ניתן לשכפל. אטרקציות עתיקות בניו יורק, כמו מט, גוגנהיים והמוזיאון לאמנות מודרנית הם מנגנונים תרבותיים עבור אוהבי האומנות ברחבי העולם, בעוד נתיבים כמו וול סטריט ולואר איסט סייד מעוררים קסם העולם הישן של שנים עברו. מגמה בתחום התרבות, האמנות והאופנה, הרחובות של ניו יורק מארחים שפע של אנשים ומקומות. עיר מהגרים בלב ליבה, השדרות של העיר הם ביתם של יותר מ -200 סוגים של אתניות וזה פשוט עובד. בין אם אתה אחרי אוכל משובח, פארקים או מדרכות, בוטיקים יוקרתיים או שוקי רחוב וינטאג ', מוזיאונים - תמצא את כל זה בתפוח גדול.


טיפים לתייר בניו יורק
השכר באמריקה עבור שירותים כמו מלצרות, בר וכו' הם נמוכים לשמצה לכן חובה לתת טיפ בשיעור 15% הוא סטנדרטי, בעוד כל דבר מעל 20% מבטיחה מלצר קשוב כל הלילה.
להיות קשוב ברחובות העיר -  ייתכן שניו יורקים לא תמיד מצייתים לאותות תנועה להולכי רגל, אך המבקרים צריכים להיות עירניים יותר. התנועה בעיר הזאת היא בגוש- A לשמור על ערנות בעת ניווט ברחובות העיר.
לצעירים שבינינו - תחשוב לפני שאתה שותה. גיל השתייה החוקי בארצות הברית הוא בן 21 ומעלה.
יש הרבה דברים לעשות בניו יורק חוץ למנהטן. שקול לצאת כמה טיולי יום בניו יורק אל הרובעים החיצוניים של העיר. מלון ברוקלין (Brooklyn) מציע חדרי אירוח ולינה יוקרתיים, ידידותיים לתקציב.

מתי לבקר בניו יורק ? 

הזמן הטוב ביותר לבקר בניו יורק הוא סתיו ואביב הם פעמים נוחים ביותר להתחיל סיור בניו יורק שלך, בתנאים טובים לתנועה לגלות את העיר ברגל. מחפש עסקאות זולות עבור סיורים בניו יורק ? חודשי החורף העמוקים בין ינואר לאמצע מרץ הם המועדפים עליך כנראה, ויש הרבה פחות קהל תיירים כדי להתמודד עם התורים הארוכים.


תחבורה בניו יורק 
הנה פירוט הנסיעות שלנו על הדרכים הטובות ביותר להגיע מ A ל- B בניו יורק.  הרכבת התחתית NYC היא האלטרנטיבה הטובה ביותר להסתובב בעיר במהירות, וזה ממש לא קשה להסתגל למפה. לתכנן כמה מסלולים מרכזיים לפני ההגעה שלך לעיר כדי להבטיח נסיעות ללא טרחה.  מונית בניו יורק הוא טקס המעבר עבור תיירים המגיעים לעיר וזה עולה הון תופעות במיוחד כאשר אתה תקוע בתנועה . הקפד לחלוק את הנסיעה שלך עם נוסעים אחרים לטיול חסכוני. הליכה היא הדרך הטובה ביותר לחוות את כל האטרקציות בעיר, הרחובות ממוספרים ואין שום בעיה להתמצא בעיר.


כללי זהירות בניו יורק 
 הישאר בטוח - ניו יורק היא עיר בטוחה יחסית, אבל חשוב להישאר ברחובןת ראשיים במהלך השהות שלך בניו יורק. שמור על אמצעי זהירות אלה בחשבון כדי להבטיח את הטיול שלך לניו יורק יתנהל ללא תקלות מיותרות.. אל תעלו על מכונית,רכבת תחתית ריקה. לקבלת סיוע בכל מצב חירום, חייגו 911. בערבים הליכה באזורים מוארים היטב להישאר ערני וזהיר סביב זרים, במיוחד אם אתה נוסע לבדך.


מומלץ לרכוש פס ניו יורק המקנה כניסה חופשית לאתרים כל כרטיס עם ההטבות הייחודיות לו, הבחירה היא שלכם 

ניו יורק פרי סטייל פס Free Style Pass 
חסכו 40% לעומת העלות של רכישת כרטיסים  לאטרקציות האלה בנפרד, פלוס הבחירה שלכם של 3 או 5 אחרים בניו יורקל אטרקציות, סיורים ומסעדות כרטיס כניסה חינם עבור מוזיאון העיר ניו יורק או ניו יורק החברה ההיסטורית.  אין צורך להזמין או להחליט מראש 72 שעות הופ-און, הופ-off כרטיסים המכסים 4 מסלולים מעל 50 תחנות אופציונלי מעבר מהיר, שבו אתה יכול לחסוך מלעמוד בתורים ארוכים.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה