אטרקציות תיירות מרכזיות באקורירי איסלנד


אטרקציות תיירות מרכזיות באקורירי איסלנד 

Booking.com

אקורירי פארק ציבורי וגנים בוטניים Botanic Garden אלו הגנים הבוטניים הצפוניים ביותר בעולם. הפארק הציבורי נפתח בשנת 1912 אבל את הקטע הבוטני בשנת 1957. ישנם כ 6600 זנים הגדלים בחממות סביב 430 מינים של צמחים. הפארק הוא פופולרי מאוד הן על ידי המקומיים והמבקרים. הגן הבוטני הוא פופולרי גם עם האוכלוסייה המקומית ומבקרים Akureyri. מגוון רחב של צמחייה איסלנדית וצמחים זרים נמצא שם ומינים חדשים מתווספים תמיד לאוסף. הגן, אם כן, הוא בחירה מצוינת עבור אלה המעוניינים לקחת הפסקה מן הלחץ של חיי היומיום, לשחק כפי שהם עושים, את התפקיד של פארק ציבורי שקט גם אוסף צמחים יפה.

המפל Dettifoss חמש מאות מטרים מעוקבים של מים לשנייה צונח מעל הקצה. Dettifoss הוא 45 גובה 100 מ' רוחב. שביל הליכה נחמד, 34 ק"מ, הולך לאורך הקניון מ Dettifoss כדי Asbyrgi. קמפינג אפשרי ב Vesturdalur. כביש 864 סגור בחורף בשל שלג או כביש בוציולא נפתח עד תחילת הקיץ (סוף מאי). תנאי  כבישי החצץ באיסלנד יכולים להשתנות, כך הנוסעים מתבקשים להיות מודעים לתנאי הכביש בכל עת ולהתאים את מהירות הנסיעה לתנאים. כביש 862 סגור בזמן החורף, בשל שלג או כביש בוציואינו נפתח עד סוף מאי או בתחילת יוני.

מפלי GODAFOSS  המפל Godafoss ( מפל האלים) הוא אחד המפלים המרהיבים ביותר באיסלנד. הוא ממוקם ממש ליד כביש הטבעת, כ 50 ק"מ מזרחית Akureyri ו 53 ק"מ (33 מייל) דרום / מערבית Husavik. מפל Godafoss הוא לא גבוה מאוד או חזק; אבל מעריצים מצביעים על מפלות נפרדות היוצרות קשת קשתית אלגנטית, הדפוסים המתערבלים במים הכחולים (או לפעמים החומים) והלבה הסובבת.


אגם מיוואטן באיסלנד 
Mývatn הוא אגם וולקני בצפון איסלנד. בחוף הצפוני-מזרחי, הכפר רייקאהלי (Rykjahlíð) יש מרכז מידע והוא מהווה בסיס לחקר האזור. ממזרח כאן, בריכות טבילה מחוממות  מעשה ידי אדם, עם מים עשירים במינרלים הידועים שהם בריאים לגוף.  ליד הר Námafjall, הוא Hverir, אזור מעיינות חמים עם בוץ רותחים fumaroles. אגם מיוואטן הוא אחד מהאטרקציות התיירות שלא כדאי לפספס בצפון איסלנד. כל השירותים העיקריים ניתנים בכפר Reykjahlid, כגון מינימרקט, בנק, דואר, מרכז בריאות, בית ספר ובריכת שחייה. ב Lake Myvatn, סוגים שונים של לינה זמינים, מלונות קמפינג וכמו גם מסעדות ובתי קפה טובים. לאוהבי הציפורים על ידי האגם יש בשפע, ביקור במוזיאון ציפורים חדש, כדאי.  באזור Myvatn יש מסלולי טיול מסומנים רבים.




פיורד Eyjaford הוא צר ועמוק, עם 60 ק"מ של מים מוגנים, רק 6-10 ק"מ רחב, הוא מושלם לחלוטין עבור סירות. זה גם מקום של יופי שליו, מלא חיים ימיים ממוסגר מסיבית על ידי קרחון מגולף עם שלג על ההרים ככתרים. לשוט בפיורד הוא הרפתקה והזדמנות לצילום בלתי נשכח. רוב התיירים מגיעים לכאן לצפות בלווייתנים וחיות הבר, ויש הרבה.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה