איסלנד המדריך למטייל

איסלנד המדריך למטייל 


איסלנד אי קטן בצפון האוקיינוס האטלנטי, שמכיל בתחומו נופים מרהיבים ואנשים חמים במיוחד. טיול שופע טבע, איסלנד היא ללא ספק היעד שלכם. באיסלנד תמצאו נופים שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם. "ארץ הקרח והאש" היא ביתם של חלק מהקרחונים הגדולים ביותר באירופה ושל חלק מהרי הגעש הפעילים ביותר בעולם.
איסלנד מחולקת לשמונה אזורים, כשבכל אזור אפשר ליהנות מהטבע הייחודי לו. מזרח איסלנד, מערב איסלנד, הפינה הצפון-מערבית של איסלנד, דרום איסלנד, צפון איסלנד, חצי האי רייקיאנס(Reykjanes), האזורים ההרריים במרכז איסלנד, ואזור עיר הבירה רייקיאוויק.



Booking.com

 

מזג האוויר באיסלנד
איסלנד ידועה גם בתור "ארץ האור והחושך", כשבקיץ הארוך השמיים בהירים כמעט 24 שעות ביממה ובחורף הקצר כמעט שלא זוכים ליהנות משעות אור. אבל אם באנו לדבר על טמפרטורות, אז הנה לכם סקירה קצרה על הטמפרטורות במהלך העונות השונות באיסלנד. בצדה הדרומי של איסלנד תיהנו מאקלים נוח יחסית, בעוד שבצדו הדרומי של האי הטמפרטורות הינן קיצוניות יותר. באזור ההררי שבמרכז האי תצטרכו להצטייד בבגדים חמים במיוחד, כיוון שגם בקיץ קר שם ולעיתים רחוקות תזכו לחוות באזור זה טמפרטורות שעוברות את האפס. אם אתם מעדיפים לטייל באיסלנד בזמנים חמים יותר, אנו ממליצים לתכנן את הטיול שלכם לתקופה שבין אפריל לאוגוסט. בתקופה זו של השנה הטמפרטורות נעות בממוצע בין 2 ל-8 מעלות.

הגעה לאיסלנד
מרבית מהתיירים מגיעים לאיסלנד דרך נמל התעופה הבינלאומי קפלאוויק (Keflavík International Airport), שנמצא במרחק של כ-40 דקות נסיעה מעיר הבירה רייקיאוויק (Reykjavík ). קיים אוטובוס ציבורי שיוצא מנמל התעופה אל רייקיאוויק כל שעתיים וחצי לפני זמן המראה.

תחבורה באיסלנד
 הדרך המומלצת ביותר להסתובב ברחבי האי היא באמצעות רכב פרטי, בייחוד אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים. קיימים מגוון רחב של חברות להשכרת רכב באיסלנד, שאת שמותיהן תוכלו למצוא ברשימה המפורטת של אתר התיירות של איסלנד. באמצעות רכב פרטי תוכלו לנסוע על פני כביש הטבעת המפורסם של האי, כביש מספר 1, ולראות את כל האטרקציות המרכזיות. אם אתם בעניין של מסלולי עפר צדדיים ומסלולים הרריים במרכז איסלנד, מומלץ לשכור רכב 4X4. קווי האוטובוסים הרבים שעושים את דרכם על פני מגוון מסלולים ברחבי האי. אם, למשל, אתם מטיילים באזור חצי האי רייקיאנס(Reykjanes), באחד מקווי האוטובוס של חברת SBK. חברת התחבורה הציבורית המרכזית של איסלנד, שמתפעלת קווים בעיר הבירה רייקיאוויק וברחבי האי, היא חברת Strætó. טיסות פנים Air Iceland היא אחת מהחברות המובילות במדינה.
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה