פילדלפיה בפנסילבניה


אטרקציות תיירות מרכזיות בעיר פילדלפיה 



פילדלפיה היא העיר הגדולה בפנסילבניה והרביעית בגודלה בארצות הברית. לעיר זו חשיבות היסטורית רבה, מכיוון שבה הוכרזה עצמאות ארצות הברית ברביעי ליולי 1776. בעיר אתרים היסטוריים רבים כמו: פעמון החירות Liberty Bell Pavilion, היכל העצמאות Independence Hall ואולם הקונגרס Congress Halll הממוקמים בפארק העצמאות הלאומי ההיסטורי ופיסלו של וויליאם פן William Penn, מייסד העיר והוגה "מגילת הזכויות". הפסל מוצב על בניין העירייה המרשים והמהודר. מהמגדל שבראש בניין העירייה תוכלו לערוך תצפית טובה על העיר. מרבית אתרי התיירות מרוכזים ברצועה צרה יחסית במרכז העיר הנמשכת מנהר דלאוור Delaware River (ליד גשר פראנקלין) ועד לפארק פיירמאונט Fairmount park ליד נהר Schuylkill.





בעיר מספר מוזיאונים חשובים, כגון: מוזיאון המדע של מכון פראנקלין Franklin Institute Science Museum, מוזיאון האומנות של פילדלפיה Philadelphia Museum of Art, המוזיאון לאנתרופולוגיה וארכיאולוגיה של אוניברסיטת פנסילבניה ועוד, אך סביר להניח שתסתפקו במוזיאונים המפורסמים והמרשימים של ניו יורק ווושינגטון ואת זמנכם בפילדלפייה תקדישו לאתרים המייחדים את העיר. לאחר טיול רגלי קצר במרכז העיר, בו תוכלו להתרשם מהבניינים היפים והאתרים ההיסטוריים (שמרבית הילדים לא יתלהבו מהם במיוחד) עצרו במטבעה U.S. Mint הממוקמת בפינת הרחובות 5TH ו- Arch. במטבעה תוכלו לערוך סיור עצמאי ולעקוב מאחורי קירות זכוכית אחרי תהליך הייצור של כל סוגי המטבעות האמריקאים.


בפילדלפיה נמצא הפארק העירוני הגדול בעולם: פארק פיירמונט Fairmount Park המשתרע על פני כ- 32,000 דונמים. בפארק גנים, נחלים, שבילים ומגרשי משחקים ובנוסף מוזיאונים ומבנים היסטוריים רבים. גם גן החיות של פילדלפיה ממוקם בפארק זה. אל הפארק מגיעים דרך Franklin Pkwy.



פילדלפיה היא גן עדן לחובבי הקניות. בעיר מרכזי קניות רבים אשר הגדול והמפורסם שבהם הוא Franklin Mills הנמצא ב- Woodhaven Road בקרבת האוטוסטרדה I-95, כ- 26 ק"מ צפונית למרכז העיר. במרכז זה יש סניפים למרבית הרשתות הידועות (כולל הרשתות הזולות) בארה"ב. כדאי גם לבקר בשוק האיטלקי Italian Market הנמצא ברחובות 9 ו- 10 דרומית לרחוב מרקט Market. השוק שופע חנויות מזון ותבלינים ומסעדות טובות.

 כ- 45 דקות נסיעה מערבית לפילדלפיה ב- Kennett Square על כביש US-1 ממוקמים גנים בוטניים יפיפיים בשם גני לונגווד Longwood Gardens שאסור להחמיץ את הביקור בהם. במקום גנים חיצוניים וחממות מקורות, מזרקות, אגמים, צמחים טרופיים וגני שושנים. יש גם גנים מיוחדים לילדים עם מבוכים והפתעות נוספות. בקיץ מתקיימים במקום מופעי זיקוקים ומזרקות. לאורך כל השנה יש תצוגות מתחלפות מיוחדות. הגנים פתוחים במשך כל השנה אך שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה.












 
Booking.com





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה