כיכרות ברחבי אמסטרדם

כיכרות ברחבי אמסטרדם 


אמסטרדם נראית כמו שמש, מרכזה קטן ותוסס, וארבע תעלות מים נוצצות מקיפות אותה כמעט בעיגול. רחובות קצטנים יוצאים כקרניים מהמרכז וחוצים את התעלות. סביב השמש הזאת יש כמה כוכבים - הכיכרות המפורסמות של העיר, הפרושות על פניה, מקלות על ההתמצאות בה ומספקות למבלים בה סוגים שונים של חוויות.







Booking.com


כיכר דאם - היא מרכזה של העיר זה מאות שנים. הכיכר מהווה מוקד לטקסים ולחגיגות, לתרמילאים, להיפים, לתיירים ולמקומיים. בכיכר דאם ניצב אובליסק האנדרטה הלאומית, שנבנה לזכר החיילים ההולנדים שנהרגו במלחמת העולם השנייה. האובליסק מעוטר בפסלים המתארים את המלחמה, את השלום ואת ההתנגדות לכיבוש. כיכר דאם היא נקודת מוצא מצוינת לסיור באמסטרדם. היא נמצאת בלב ליבה של העיר, במרחק כעשר דקות הליכה דרומה מתחת הרכבת המרכזית. בכיכר ובמרחק הליכה סביר ממנה נמצאים ארמון המלוכה, המכיל אוצרות אומנות יפהפיים. מוזיאון מדאם טוסו, הכנסייה החדשה שהוקמה מאה שנים לפני כן וגם לונה פארק נודד שמגיע לכאן בחודשי הקיץ .


כיכר מאנטפליין נמצאת במפגש שבין תעלת סינל ונהר אמסטל. המבנה המרכזי והבולט למרחוק בכיכר הזו הוא מגדל השעון, המאנטורן שנבנה ב 1622 והיווה שער כניסה לעיר וחלק ממערך ההגנה עליה. זהו מרכז סואן, הגדוש חשמליות, מכוניות ואופניים. האטרקציה המרכזית בכיכר היא שוק הפרחים. שלאורכו חנויות קטנות. בלילה המגדל המואר הוא יפהפה.

כיכר רמברנדט רמברנדטפליין - מרכז תוסס ביום ובלילה. זוהי כיכר רחבה וגדולה, המוקפת בבתי קפה שמציבים את כסאותיהם בחוץ. בכיכר יש הרבה מלונות קטנים ובינוניים, מסעדות וברים קטנים. ברחובות האלה פועלים כמה בתי קולנועו ובהם תיאטרון טושינסקי ומועדון ריקוידם IT המיועד בעיקר להומואים, ו Escape טרנס טכנו והאוס.

כיכר לייטספליין - בכיכר הגדולה הזאת יש עשרות בתי קפה, מוזיאונים, בתי קולנוע, ברים, מועדוני ריקודים ומופעי רחוב. מדי יום אלפי תיירים והמון תרמילאים מתנקזים אל הכיכר, שבמרכזה פועל בית הקפה בר בולדוג, החביב על הישראלים. סמוך לכיכר נמצא סניף של לשכת המידע של התיירים. ושפע של בתי מלון קטנים וגדולה. האזור הוא גן עדן לצעירים אפשר לבלות במועדון שביל החלב המשלב אולמות תיאטרון, הופעות, אולמות ריקודים ומופעי מולטימדיה או באפראדיסו אולם הקונצרטים הפועל בכנסייה עתיקה יפהפייה, ובו נערכים מופעים של מוזיקה קלה וריקודים.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה