אירועים באמסטרדם


אירועים באמסטרדם 

באמסטרדם, אחת הערים התוססות באירופה, נדמה שאין יום שהוא לא חג. לאורך כל השנה נערכים בה פסטיבלים ואירועים, מיום טחנות הרוח ועד לפסטיבל השכונתי של יורדאן. בזמן הביקור בעיר, כדאי להתעדכן באירועים המתוכננים בה באמצעות לשכת התיירות המקומית.



Booking.com
 
המלצות על אחדים מהאירועים המרכזיים, הססגוניים והחשובים הנערכים בעיר אמסטרדם:

יום המלכה : ה 30 באפריל - העילה הרשמית לחגיגה הזאת, השוטפת את אמסטרדם של האביב, היא יום הולדתה של מלכת הולנד הקודמת, יוליאנה. העיתוי המלכותי מהווה יום שלם של התפרקות ופסטיבל ססגוני קולקטיבי, שבו משתתפים יותר ממיליון בני אדם הגושים אף את הנידחים שברחובות העיר. הפסטיבל נחגג על ידי המוני צעירים בשילוב מפתיע של שתיית אלכוהול, עישון חשיש ומריחואנה, מוזיקת דאנס ושירים למלכה האהובה ביאטריקס.. ביום המלכה עצמו הופכת העיר כולה לזירת חגיגות, הכוללת מופעי מוזיקה, דוכני אוכל ותהלוכות. 

פסטיבל ה Parade: החצי הראשון של אוגוסט. הקיץ ההולנדי הוא עונה מתאימה למופעים תחת כיפת השמיים ובו נערך הפנינג של מופעי תיאטרון, מוזיקה ומחול - חלקם באוהלי קרקס - כל זאת עם הרבה אוכל, שמחה ואלכוהול. הפסטיבל מתקיים בפארק מרטין לותר והצפייה בו כרוכה בתשלום.

יום הגאווה : חגם של ההומואים ולהסביות, הוא אחד האירועים המרכזיים בעיר. הוא מתקיים בכל שנה ובמהלכו שטות בתעלות העיר יותר מ 80 סירות ססגוניות. מומלץ לתפוס מקום לאורך האמסטל ותעלת פרינסנחרכט.



פסטיבל Uitmarkt: סוף השבוע האחרון של אוגוסט, הופעות בחינם של מוזיקה, מחול, ותיאטרון מתקיימות בכיכרות המרכזיות של העיר.

תהלוכת הפרחים : השבת הראשונה של ספטמבר בה יוצאות סירות עמוסות פרחים מאלסמר, בירת הפרחים של הולנד, אל תעלות אמסטרדם. במהלך היום הססגוני אפשר לעמוד על גדות התעלות ולצפות במראה המרהיב.

Open Monument Days: סוף השבוע השני של ספטמבר, אירוע זה מספק הזדמנות יוצאת דופן להתוודע מקרוב לאוצרות הארכיטקטונים של אמסטרדם. במהלכו, בעליהם של מבנים היסטוריים רבים פותחים את שעריהם ומאפשרים לציבור הרחב לבקר בהם.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה