הרי מונטגרו - נוף קסום

למונטגרו יש מה להציע לכולם: למיטיבי לכת ומטפסי ההרים, מסיירי החומות, אוהבי השמש, השייט והים, חובבי החי והצומח והמתעניינים בארכיאולוגיה.



זבליאק Zablijak - העיר הגבוהה ביותר בבלקן, שוכנת בגובה 1,456 מטר מעל פני הים, במרכז הר הדורמיטור, במרחק קצר נמצא קניון טארה, הקניון העמוק ביותר באירופה, שעומקו כ 1000 מטר. ניתן לערוך רפטינג על נהר הטארה, והצמחייה באזור עשירה ומגוונת.


מלונות מומלצים בקניון טארה 




בונגלו הולידיי (Bungalow Holiday) ממוקם ב-פלוזין (Plužine), במרחק של 23 ק"מ מ-זאבליאק (Žabljak), ומציע גן וטרסת שמש. האורחים יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות בסביבה, לרבות דיג ושייט בקאנו. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה טיווט (Tivat), המרוחק כ-84 ק"מ ממקום האירוח.










בית הארחה מדזארביץ' (Guesthouse Madzarevic) ממוקם בפלוז'ין (Plužine). מקום האירוח מציע רפטינג על נהר טארה (Tara), טיולי שיט באגם פליבה (Pliva) וסיורי הטבעת של דורמיטור (Durmitor) תמורת תשלום נוסף. תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות באזור, כגון רכיבה על סוסים ודיג. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא טיבאט (Tivat Airport), שנמצא במרחק של 85 ק"מ








 קולאסין Kolasin - הוקמה על ידי הטורקים בתחילת המאה ה 17. ממוקמת בגובה 954 מטר מ על פני הים. מוקפת בהרים ובשל אקלימה הנוח, משמשת עיירת נופש בחורף ובקיץ. אטרקציה מיוחדת במקום היא אגם ביוגרדסקו. בגובה 1094 מטר מעל פני הים, בפארק הלאומי של ביוגרדסקה נורה. מסביב לאגם שפע מסלולי הליכה מהנים. הפארק מלא באגמים יפים ויערות מרשימים, המעצימים את הסיורים במקום.



מלונות מומלצים באגם ביוגרדסקו 



שאלטס אטנו סלו שטאבנה (Chalets Etno selo Štavna) ממוקם באנדרייביצה (Andrijevica), ומציע בקתות בשירות עצמי עם טרסה ופינת ישיבה, כמו גם מחסן ציוד סקי באתר. הבקתות משקיפות לגן ולנוף הררי שירות להשכרת ציוד סקי זמין במקום האירוח, ומגוון פעילויות מוצעות באתר ובסביבתו, להנאתכם, לרבות רכיבה על אופניים. חניה זמינה חינם.








 הר לובצ'ן Lovcen - מתעלה מעל אזור החוף. אזור הררי זה ממלא תפקיד חשוב בתודעת אנשי מונטגרו - לובצ'ן הוא סמל המדינה והזהות הלאומית. בראש ההר נמצא המאוזוליאום של פטר השני, פטרוביץ נייגוש, אחד המדינאים - המשוררים החשובים והמשפיעים ביותר במונטגרו. כדי להגיע למאוזוליאום יש לעלות כ 400 מדרגות. אחד המונומנטים הדתיים החשובים הוא הכפר Njegusi; מקום הולדתו של Njegos הנמצא בדרך מקוטור לצטיניה. בכפר ניתן לטעום בשר מעושן, גבינות ויין תוצרת בית.

מלונות מומלצים בהר לובצ'ן 


מלון מונטה רוסה (Hotel Monte Rosa) שוכן בתוך הפארק הלאומי לובצ'ן (Lovćen National Park), נהנה מסביבה שקטה, ונשקף ממנו נוף של ההרים מסביב.  מעלית הסקי הקרובה ביותר נמצאת במרחק של 700 מטרים, בעוד העיר סטיניי (Cetinje) נמצאת במרחק של 15 קילומטרים.  בעיר סטיניי תוכלו למצוא חנויות מכולת ואפשרויות שונות לסעודה. העיר ההיסטורית קוטור (Kotor) נמצאת במרחק של 21 ק"מ, ואילו הערים בודבה (Budva) ופודגוריצה (Podgorica) נמצאות במרחק של 40 ק"מ. נמל התעופה טיווט (Tivat Airport) נמצא במרחק של 30 ק"מ משם.








  Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה