איי מפרץ נאפולי הקסומים איטליה

מפרץ נאפולי חובק שלושה איים שאננים:

 האי קאפרי Capri המפורסם מבין השלושה . קיסרי רומי העתיקה, אוגוסטוס וטיבריוס, הפכו את האי לאתר הנופש הפרטי שלהם. טיבריוס, שהיה מהופנט מקסמההמיסטי של המערה הכחולה, היה עורך במימיה, המאירים באור כחול, מסיבות חשק, כיום מותנה הביקור במצב גלי הים שחוסמים את פתחה בכל גאות. האי ששימש בשנים שלאחר נפילת האימפריה מקום מפלט וגלות לנזירים, התעורר מחדש כאשר תיירים מגרמניה ואנגליה גילו את סקמו. ההגעה אל האי וממנו נעשית בשייט בספינות מהירות. כלי התחבורה על האי הינם מיניבוסים או מוניות בעלות גג נפתח.




 אנאקפרי זו עיירה בה נמצאי גני אוגוסטוס שמהם נשקף נופם המרהיב של צוקי הים, משמשים מקום מפלט ומנוחה במהלך יום חם בחודשי הקיץ. רכבל חד מושבי פתוח מטפס באיטיות ממרכז העיירה אנאקאפרי מעל גינות עמוסות לימונים, עגבניות ושיחי בזיליקום עד פסגתו של המונטה סולרו, הר השמש שממנו נשקף נוף עוצר נשימה של 360 מעלות. שביל המתפל בין הבתים הלבנים בעיירה אנאקאפרי מוביל אל ביתו של רופא הילדים השוודי, אקסל מונטנה, שהקדיש את חייו למקום ואף כתב בו את ספרו שהפך לרב מכר מגילת סן מיקלה, המספר את סיפור האי ותושביו.

האי איסקייה הינו הגדול באיי האזור ואף הוא פופולרי בקרב התיירים בזכות המעיינות המרפא וחופי הרחצה היפים. אל איסקיה ניתן להגיע במעבורות שיוצאות מנמל בוורלו שבנאפולי. מנמל זה אפשר לשוט גם לקאפרי ואל פרוצ'ידה, אי זעיר ששימש רקע לספרה של הסופרת האיטלקיה אלזה מורנטה, האי של ארתורו. אי דייגים קטן זה הוא הפחות מתויר בין השלושה.





Booking.com





Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה