דוברובניק - פנינה בים

העיר העתיקה של בירת קרואטיה, דוברובניק, הוקמה במאה השביעית לפנה"ס, מהממת ביופייה. הכניסה לאזור זה אסורה לכלי רכב. טיול רגלי חושף אותנו לנפלאותיה של העיר שמוקפת בחומה אדירה. אורכה של החומה שני קילומטרים וגובהה עד 20 מטר. בתוכה סמטאות ציוריות, כיכרות וכנסיות עם צריחים גבוהים ורחובות צרים ומפותלים מרוצפי אבנים. בתיה של העיר נמוכי הקומה בנויים אבן גיר ולראשם סימן ההיכר - גגות רעפים אדומים.



הכניסה לעיר העתיקה, הינה דרך שער הנקרא פילה המוביל אותנו אל הרחוב הראשי פלאצה. כאן כדאי להתכעב במנזר הפרנציסקני ובו בית המרקחת הפעיל העתיק ביותר באירופה. בבית הכנסת הספרדי העתיק בעולם, בארמונות ובטיילת החומה. יש בעיר גם חופי רחצה, הנעים שבהם נמצא סמוך לנמל.




דוברובניק היא יעד לטיולים בסביבה ברכב או בשייט. נסיעה צפונה דרך כביש החוף המתפתל יפגיש אתכם עם הטבע הפראי והעיירה הקסומה טרסטנו, הידועה בזכות הגנים הבוטניים שנמצאים בתחומה. מדרום שוכנת העיירה צבטט, עיירת חוף תיירות יפה ומזמינה. מדוברובניק ניתן לשוט אל האיים הקרובים. למשל האי המפורץ קורצ'ולה שבו שתי עיירות מרכזיות, האחת, עיר נמל תיירות שנושאת את שם האי ושזכתה גם לכינוי "דוברנוביק הקטנה,, והאחרת, עיירת הנופש לומברדה, שבה חופי רחצה מצוינים.


Booking.com




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה