מלון קאסה קאמפר ברצלונה

מלון קאסה קאמפר ברצלונה





מלון בוטיק קאסה קאמפר (hotel casa camper) ממוקם במרכז ברצלונה, בין לאס רמבלס (Las Ramblas) וגלריית האמנות מאקבה (MACBA). מסעדת המלון המפורסמת, Dos Palillos, מציעה טאפאס אסייתי.
 המלון ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה בלבד משוק בוקרייה (Boqueria market) הנודע, מבית האופרה ליסאו (Liceu) ומהרובע הגותי (Gothic Quarter) המפורסם של העיר. במרחק של 10 דקות הליכה בלבד תוכלו למצוא את פלאזה קאטלוניה (Plaza Catalunya) ואת רחובות הקניות העיקריים.

להזמנה קאסה קאמפר בברצלונה 





Booking.com









גלריית האמנות מאקבה 
מוזיאון ברצלונה לאמנות עכשווית ממוקם Plaça dels מלאכים, ב El Raval / Ciutat Vella / ברצלונה / ספרד. המוזיאון נפתח לציבור ב -28 בנובמבר 1995. היסטוריה של המוזיאון. ב -1959 יצר מבקר האמנות אלכסנדר סיריצי פליצר קבוצה של אמנים בני זמננו המציגים עבודה בסדרה של 23 תערוכות, בתקווה לפתוח אוסף למוזיאון חדש לאמנות עכשווית בברצלונה. רק ב -1986 המליצה מועצת העיר ברצלונה על האדריכל האמריקאי ריצ'רד מאייר ושות '(1987-1995) לעצב את המוזיאון. מבקרי האמנות פרנצ'סק מירלס ורוזה קוואלט נשכרו לכתוב את הצהרת המשימה של המוזיאון. בשנת 1987, קרן MACBA נוצר. בשנה שלאחר מכן, קרן MACBA, בשיתוף עם Generalitat de Catalunya ומועצת העיר של ברצלונה, ייסדה את הקונסורציום של MACBA כדי לקדם את תהליך המוזיאון. הקונסורציום הזמין את מאייר מאוחר יותר באותה שנה לבנות את המוזיאון. זה היה נושא שנוי במחלוקת בהתחשב בכך במוזיאון לא היה אוסף בזמן הבנייה. עם זאת, מאייר אימץ את המשימה הקשה של יצירת בניין שיציג בסופו של דבר מגוון עבודות עכשוויות שלא היו ידועות לו בעת התכנון. הבחירה בבניית המוזיאון בפלאסה דלס אנג'לס תואמת את החזון של מאייר למקם את הבניין בין כמה מהרחובות והבניינים העתיקים ביותר של ברצלונה, בנוסף לחידוש המרחב הציבורי של הרבאל. לאחר השלמת הבנייה של 35 מיליון דולר, התקשורת המקומית התייחסה למוזיאון כאל "הפנינה" בין הארכיטקטורה הישנה והרחובות הצרים במרחק כמה רחובות מהמרכז הגותי של ברצלונה. בסגנון האדריכלי של הבניין המבנה הגדול (120 על 35 מטרים) לבן יש הרבה מהרום הדרומי שלו מזוגגות, וכן מהבניין נשקף נוף על פני הכיכר, ומאפשר שפע של אור טבעי להאיר את הגלריות הפנימיות.




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה