מלון מנדרין אוריינטל ברצלונה

מלון מנדרין אוריינטל ברצלונה



מלון מנדרין אוריינטל ברצלונה (Mandarin Oriental Barcelona) המפואר, ממוקם בפסץ' דה גראסיה (Passeig de Gracia) האופנתי של ברצלונה (Barcelona), במרחק 5 דקות הליכה מקאסה באטליו (Casa Batlló) של גאודי, ומ-לה פדררה (La Pedrera). פלאסה קטלוניה (Plaça Catalunya) נמצאת במרחק 10 דקות הליכה. המלון כולל ספא, בריכת גג, בריכה מקורה, חדר כושר, נוף נהדר של העיר, ושירות חדרים הפועל 24 שעות ביממה.
רשת מנדרין אוריינטל שומרת על רמת אירוח גבוהה בכל עיר, אפילו ריח הווניל העולה ממסדרונות המלון ומייחד את חלליו הינו פיתוח מיוחד שתורם לתחושת הבועה המרגיעה, אטומה לסערה האורבנית שמסביבו.

מנדרין אוריינטל ממוקם בלב הרחוב היוקרתי של ברצלונה במבנה שהיה עד לא מזמן סניף בנק גדול. עדות לכך היא קיר הכספות שנשמר ונכלל בעיצוב המפואר אך הפעם בלי שטרות ירוקים שמורים בתוכו את אלה מפקידים הלקוחות היישר בעמדת הקבלה.

טיפולי הספא האישיים של המלון והחמאם שברשותו הפכו לשם דבר בעיר, והדבר כולל גם מסעדת מומנטס, בעלת התפריט הקטלאני האקסלוסיבי שמנהלת השפית כרמה רוסקאי-אדה, בעלת מסעדה עם כוכב מישלן. בגב המלון גן ירק מדהים שנראה כמו נווה מדבר בלב אורבני הדקה ה 90

להזמנה מלון מנדרין אוריינטל ברצלונה




Booking.com



פסץ' דה גראסיה (Passeig de Gracia)

לאוהבי השופינג - קניות ברחבי גרנד פאסיג של גראסיה של ברצלונה פירושו להיות ממש בלב של מרכז העיר, שבו תוכלו לקחת בבניין מודרניסטי מרהיב רגע אחד פסק זמן מכל האטרקציות מברצלונה וליהנות ממאות מותגים הגדולים והמובילים ביותר במחיר המתאים לכל כיס. מהחנויות הבלעדיןת לאלה הפתוחים לכולם, הסיכוי הוא גדול שמבין כל החנויות עם המותגים המובילים תמצא בגד לטעמך ולתקציבך מזכרת מברצלונה .




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה