פראג תרבות ואומנות

פראג היא עיר של תרבות ואומנות. עיר של ארכיטקטורה מרהיבה ופסלי חוצות. עיר של גשרים גדולים ורחובות צרים, והדרך הטובה להיכרות ראשונית עם המקום היא ללכת לאיבוד בין סמטאותיה, לעצוב בבתי הקפה הקטנים, להקשיב לנגני הרחוב, להביט בעוברים ושבים ופשוט לנשום את האוויר.

פראג היא מוקד תרבותי כלכלי לא רק של צ'כיה אלא של מרכז אירופה ועיר הבירה של צ'כיה. נופש בפארג משמש בדרך כלל למטרת טיסות המשך או רכבות לאזורים אחרים במדינה. בעבר הייתה פראג בעלת חשיבות גדולה באירופה ובשנים האחרונות ביקרו המוני תיירים בעיר בעקבות המחיר הזול של השהייה והטיסה הקצרה – כל אלה גורמים לתייר הישראלי לבקר ולטייל בפראג.




פראג היא גן עדן לאוהבי ארכיטקטורה, בניינים מדהימים עם שלל פיתוחים עיצובים, סגנונות ופיסולים. כדאי לבקר בארמונות מלאי אוצרות האומנות, בגשר קארל המפורסם ומומלץ לצאת לשייט בנהר, הטירה, בית הכנסת היהודי, בית הקברות היהודי.


לינה בפראג
כדאי ללון באזור העיר העתיקה, קרוב לנהר, מה שמאפשר לעשות את מרבית הטיול ברגל בהליכה מבית המלון, מלונות מומלצים בפראג .

בילויים בפראג
מועדוני ג'ז, דיסקוטקים ובארים הם חלק מתרבות חיי הלילה בפראג. יש גם מספר לא מבוטל של תיאטראות בשפה הצ'כית ואת התיאטרון השחור.

קניות בפראג
כדאי להתרכז בקניות בעיר בעיקר פריטי פורצלן ובדולח, גם פריטי עור מתוצרת מקומית עדיין אפשר למצוא במחירים סבירים.

תחבורה בפראג

טיסות לפראג יוצאות מדי שבוע מנמל התעופה בן גוריון אל נמל התעופה הבין לאומי של פראג. שדה התעופה לא רחוק מהעיר וכבר ביציאה ימתינו לכם מוניות שייקחו אתכם למלון. זמני טיסות, תאריכים ומחירים ניתן למצוא באתר איסתא. באתר תמצאו מערכת להזמנת טיסות והזמנת חבילות נופש לפראג. ניתן לשכור רכב בפראג כבר בארץ, או בשדה התעופה אם תחפצו. רכב בחו"ל נותן לכם את החופש שאתם רוצים ובאמצעות מכשירי ניווט תוכלו להגיע לכל מקום.



העיר השוכנת ברמת בוהמיה בצ'כיה נחצית על ידי נהר הוולטאבה, הנהר הארוך במדינה. אחד הגשרים החוצים את הנהר הוא גשר קארל, שנבנה לפני 600 שנה. אורכו כחצי קילומטר, הוא פתוח להולכי רגל בלבד ומחבר בין העיר העתיקה ובין הרובע הקטן. הגשר מהווה נקודת תצפית נפלאה לנוף האורבני, זה שבזכותו קיבלה פראג את הכינוי "בעלת מאה המגדלים".

ליבה של פראג, הוא כיכר העיר. כאן ממוקמים מגדל העירייה מהמאה ה 14. שבתחתיתו שעון האורלוגין האסטרולוגי, הכנסייה הגותית עם צריחיה המחודדים משקיפה על הכיכר, וכן כנסיית הבארוק של ניקולס הקדוש.

המצודה של פראג הוא מבנה בולט במצודה ענקית הוא גם קתדרלת ויטוס הקדוש המתנשאת לגובה של 100 מטר. בנוסף, גן מלכותי מטופח וארמון קיץ וגם טקס חילופי המשמרות. מדרום המצודה נמצא הרובע הקטן, שכונה יפהפייה ובה מבנים ברוקיים, גנים מטופחים ותושבים מפורסמים.

העיר החדשה של פראג נודעת בשל כיכר וואצלב הקדוש, שמהווה  נקודת ציון היסטורית של העיר. בחלק הדרומי של העיר החדה נמצא ארמון וישהרד, שממוקם על צוק מעל הנהר, ומוקף גנים בוטניים ירוקים. עוד באזור - מוזיאונים, כנסיות, שפע של חנויות, בתי קפה ומרכזי קניות.

הנקודה היהודית בפראג היתה אחד המרכזים היהודיים העתיקים והחשובים באירופה. שרידי הגטו היהודי העתיק נמצאים בין כיכר העיר העתיקה לגדות נהר הוולטאבה, ונשתמרו בו בניינים מיוחדים, כעדות לקורות העם היהודי שחי כאן מאות שנים.


Booking.com




Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה