חלום של מלון איגלוס אנד שאטס סאריסלקה פינלנד

קאקסלאוטנן ארקטיק ריזורט - איגלוס אנד שאלטס (Kakslauttanen Arctic Resort - Igloos and Chalets) מוקף בטבע, וממוקם באזור סאריסלקה פל (Saariselkä Fell) בלפלנד הפינית. מקום האירוח מציע יחידות איגלו מזכוכית ובקתות עץ מסורתיות, וכולל את סאונת העשן הגדולה בעולם. גישה לאינטרנט אלחוטי וחניה מוצעים במקום ללא תשלום.


 יחידות האיגלו התרמיות העשויות מזכוכית כוללות חדר שינה עם גג זכוכית ומיטות יוקרתיות. חלקן כולל חדר רחצה עם סאונה, ואילו אחרות מציעות מתקני רחצה משותפים. הבקתות כוללות מתקני בישול, פינת ישיבה ואח, וכן עומדת לרשותכם גם סאונה פרטית. מקום האירוח מציע 2 מסעדות א-לה-קארט, המגישות מאכלים האופייניים ללפלנד כגון צבאים וסלמון בגריל פחמים. סאונת העשן של המלון מציעה מסעדה משלה, מסעדת Savusauna. 6




סאונות זמינות במקום, וכל אחת מהן מציעה חדר מנוחה עם אח פתוח. חור בקרח הנמצא בסמוך, אידאלי על מנת לצנן את הגוף. ניתן לארגן ספארי איילים וכלבי האסקי, ויש גם אפשרות לסייר ברכבי שלג (snowmobiling). תוכלו לשכור גם ציוד סקי קרוס-קאנטרי, מקלות להליכה נורדית ונעלי שלג. הפארק הלאומי אורהו קקונן (Urho Kekkonen) נמצא במרחק של 5 ק"מ ממקום האירוח.



Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה