חלום של מלון - מלון אוקורה באמסטרדם

חלום של מלון - מלון אוקורה באמסטרדם




מלון אוקורה Hotel Okura Amsterdam נחשב לאחד מהמלונות הטובים בעיר והוא מציג שורה של פרסי איכות בתחומי המזון והמשקאות. המלון שוכן אל אחת התעלות המפורסמות ביותר בלב העיר, הוא בן 291 חדרים ו-9 סוויטות המעוצבים בטוב טעם וכוללים את מיטב השכלולים הקיימים היום בבתי מלון, כולל מסכי טלוויזיה דקים, אינטרנט אלחוטי וחדרי אמבט מרווחים שבחלקם יש גם מסכי טלוויזיה הסוויטות במלון נחשבות למרווחות ביותר בארצות השפלה והגדולה משתרעת על שתי קומות, וכוללת 2 חדרי שינה, פינת אוכל, פינת קולנוע ועוד.

במלון 4 מסעדות ו- 2 ברים. מסעדת יאמזוטו היפנית היא בעלת כוכב אחד של מישלן ומציעה ארוחת צהריים וערב, מסעדת זאזאנקה מציעה מאכלי ים ובשרים וגם תפריט צמחוני בסגנון יפני, מסעדת Ciei Blue מציעה תפריט צרפתי וגם 2 כוכבי מישלן ויש גם את מסעדה סרה עם תפריט בינלאומי.

במלון 2 ברים שאחד מהם מציע את הקוקטליים הטובים ביותר בהולנד. בנוסף, יש במלון מועדון בריאות עם בריכה מקורה גדולה, חמאם טורקי, סאונה, ג'קוזי, חדר שיזוף ומגוון טיפולים.


המלון ממוקם פחות מ -10 דקות נסיעה בחשמלית מרובע המוזיאונים (Museum District) ו-15 דקות נסיעה מנמל התעופה סכיפהול (Schiphol Airport).



להזמנה מלון אוקטורה באמסטרדם 








Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה