מלון אייסהוטל ICEHOTEL שבדיה

מלון אייסהוטל (Icehotel) ממוקם ביוקאסירבי (Jukkasjärvi) שבצפון שוודיה, וכולל חדרים העשויים לחלוטין מקרח מפוסל מנהר טורנה (Torne) הסמוך. חדרים חמים זמינים גם כן. חוויית סאונה עם סאונה, אמבט עיסוי המחומם בעצים בוערים ומרחץ קרח מוצעת בכפוף להזמנה ותמורת תשלום נוסף. החדרים הקרים מעוצבים על פי מוטיב ושומרים על טמפרטורה שבין 5- עד 8- מעלות צלזיוס, ומצוידים בריהוט קרח שגולף בידי אמנים בינלאומיים ובשקי שינה תרמיים על מיטות יוקרתיות מבית Carpe Diem בכיסוי עור איילים.





במלון אייסהוטל בבוקר, תוכלו ליהנות מהסאונה המשותפת. כל חדרי האירוח החמים כוללים טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, פינת אוכל וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, ואינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל החדרים. מסעדת המלון מגישה מנות מסורתיות מחומרי גלם מקומיים, ותוכלו להתרווח עם משקאות חמים וחטיפים בטרקלין החמים או ליהנות מקוקטיילים בכוסות קרח ב-Icebar, בטמפרטורה מתחת לאפס.


 תוכלו ליהנות באתר מסיור מודרך יומי בן 30 דקות, באנגלית או בשוודית, ללא תשלום. סביבת המלון פופולרית לפעילויות חורף באוויר הפתוח, כגון מזחלות כלבים, סיורים עם מזחלות איילים ורכיבה על אופנועי שלג. הצוות ישמח לארגן עבורכם גם פעילויות כגון רפטינג בנהר, טיולי הליכה ודיג. בקיץ תוכלו לחוות שמש חצות, ובחורף תוכלו ליהנות מאורות הצפון, אם המזל ישחק לכם. שדה התעופה הקרוב ביותר, קירונה (Kiruna), נמצא במרחק של 14 ק"מ ממקום האירוח. תוכלו להזמין שירות הסעות על פי בקשה ותמורת תשלום נוסף.




Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה