צרפת רומנטיקה אומנות וגסטרונומיה

צרפת ניחנה בנופים ובאתרים היסטוריים מגוונים ביותר, במורשת אדריכלית וגסטרונומית רחבת-היקף, אתרי נופש רבים, אקלים נוח, כמות גדולה במיוחד של אתרי מורשת עולמית, ובתשתיות תחבורה מפותחות היטב. כל אלה הם יתרונות המושכים קהל, לצד אירועי ספורט ותרבות בינלאומיים. הנופים בצרפת הם מהמגוונים באירופה, החל מפריז האורבנית, לחופי הריביירה הצרפתית, נופי האלפים והפירנאים הדרמטיים, טירות הלואר ונורמנדי מלאת ההיסטוריה. שניים מן המקומות המתוירים ביותר במדינה הם עיר הבירה פריז ופארק השעשועים דיסנילנד פריז אשר הוא האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר באירופה.


מלונות מומלצים בצרפת

Booking.com


השכרת רכב בצרפת 

החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב בצרפת חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בצרפת בנופש שלכם. צרפת מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב בצרפת תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בצרפת והשכרת רכב בצרפת תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב בצרפת תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. צרפת היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים כגון דרום צרפת וצפון צרפת והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בצרפת היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בצרפת, השכרת רכב בפריז, השכרת רכב במרסיי, השכרת רכב בניס, השכרת בליון, השכרת רכב בבורדו, השכרת רכב בשטראסבורג, השכרת רכב בטולוז, השכרת רכב בנאנט, השכרת רכב באוויניון, השכרת רכב בקאן, השכרת רכב בסן טרופז,




טיסות זולות לצרפת

טיסות שכר, הן טיסות לפריז של חברות תעופה מקומיות או בין-לאומיות המשכירות מטוסים שלמים או מקומות בטיסות דרך סוכנויות נסיעות או חברות תעופה אחרות. בשל העובדה שמספר גדול של מקומות בטיסה מושכר, ניתן להוזיל את מחיר הטיסה עבור כל נוסע בודד ולכן אלו הן טיסות פופולאריות למדי כיום. אם ברצונכם להשיג טיסות לפריז במחירים משתלמים - טיסות שכר הן דרך מצוינת. החיסרון היחיד עשוי להתבטא בכמות השירותים המסופקים בטיסה, שלעתים נבדלת משמעותית מרמת השירות בטיסה סדירה. טיסות מסוג זה הן טיסות זולות המוצעות כל השנה.

חברות התעופה גם טיסות סדירות לאורך כל חודשי השנה של אל על ואייר פראנס. מחירן של טיסות אלו עשוי להיות גבוה משמעותית, אך תמורתו תקבלו שירות הולם, בין אם תבחרו לנסוע עם יתר הנוסעים, במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה. נוסעי טיסות לפריז לרגל עסקים יעדיפו, מן הסתם, לטוס בטיסות סדירות גם בשל טיב השירות וגם בשל ההזמנה המוקדמת והמסודרת זמן רב טרם מועד הטיסה.




טיול רכבות לצרפת 

רומנטיקה מפתה, אומנות מפוארת ומצוינות גסטרונומיה מדהימה מהווים את התרבות המעודנתשל צרפת. ממתיחות יפות על הריביירה הצרפתית והיוקרה המפתה של מונקו בדרום, לפסגות הכיפות המושלגות של האלפים הצרפתיים במזרח, מנחלים עדינים הנחששים בשדות הירוקים והזהובים של בריטני ועד לתחכום של פריז, בירת הרומנטיקה, קל לראות כיצד צרפת נשארת בראש כל כך הרבה רשימות ברחבי העולם. זוהי מדינה שהייתה שיא האופנה וההתנהלות האמנותית במשך מאות שנים, וביתה שפע של אמנים, משוררים, מוזיקאים ופילוסופים, שכל אחד מהם בהשראת ארץ שמפניה זו, תרבות וקסם. בנימה נוקבת יותר, מדינה מפוארת זו הייתה גם אתר של כמה מהקרבות הקשים ביותר במלחמת העולם השנייה, כולל הנחיתות הנורמנדיות  בחופי ה- D Day וקרבות מבצע דרגון.
נסיעה ברכבת בצרפת מענגת ומעשית כאחד. רכבות במהירות גבוהה נעות על צירים רבים ושירות העומד בזמנים הופך את הנסיעה ברכבת לאמינה ומרגיעה. TGV הצרפתי או Train à Grande Vitesse ('רכבת במהירות גבוהה') הוא אחת מעשר רכבות הנוסעים המהירות ביותר שפועלות בעולם. הרכבות הללו עוצבו בשנות השבעים של המאה העשרים, הן חשמליות עם קווי תקורה והן פועלות על מסילות ברזל ברחבי צרפת, כאשר 550 רכבות פועלות.


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה