סוכנויות נסיעות מומלצות להזמנת טיולים בארץ ובחו"ל

סוכנויות נסיעות מומלצות להזמנת טיולים בארץ ובחו"ל

באיזו סוכנות לבחור כאשר אנו יוצאים לטיול, ואולי בפעם הראשונה ואנו לא רוצים להתאכזב. בארץ ישנם מספר סוכניות נסיעות און ליין שניתן לבצע דרכם הזמנת טיסות, מלונות והשכרת רכב. חבילות נופש הכוללות מלונות + טיסות בדרך כלל משתלמות יותר מאשר לבחור כל מוצר בנפרד, אך ככל שהמטייל נוסע יותר הופך הוא יותר ויותר מנוסה באיך ובמה לבחור ואלו חברות אמינות יותר. כאשר אתה המטייל מעורה יותר במה שנעשה בחו"ל, סביר להניח שתוכל לסגור בעצמך דילים בחברות מובילות בעולם, ולא רק להסתמך על סוכניות נסיעות בארץ. ככל דבר אחר, האחריות נופלת עליך התייר, ואילו כאשר אתה נוסע דרך סוכנות נסיעות האחריות נופלת עליהם לארגן את הטיול ברמה הגבוהה ביותר.






ריכזנו עבורך את סוכניות הנסיעות האפשריות לבחירה מתוך מגוון רחב של סוכניות אשר יכולות להגשים את החלום של הטיול שלך, לבחירתך :

1. איסתא 

איסתא תומכת במכירה של כל מגוון מוצרי התיירות באתר ולא מגבילה אותך למוצר ספציפי: טיסות לחו"ל, טיסות לאילת, חבילות נופש, מלונות בחו"ל, טיולים מאורגנים, ספורט, צעירים, סקי, מלונות בארץ, הופעות בחו"ל, השכרת רכב, הפלגות, התנדבות, ויזות ולימודים – הכל באתר אחד. אין ספק שאיסתא הגדולה מהסוכניות בארץ ומכילה המון דילים בתיירות בארץ ובחו"ל. בנוסף, לאיסתא יש ערוץ ביוטיוב לתיירות עם כל הסרטונים במקומות המתוירים ביותר עם טיפים לכל אחד מהיעדים.

2. אופיר טורס

אופיר טורס מתמחה במתן שירותים בתחום התיירות, נופש ופנאי לרבות הזמנות בחברות תעופה ובתי-מלון, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, חבילות שיט, השכרות רכב, סיוע עם אשרות כניסה ועוד. אופיר טורס, פועלת הן כסיטונאי והן כקמעונאי של שירותים מתחום הנסיעות. כמו כן החברה היא המייצגת הבלעדית בישראל של מספר חברות נסיעות בינלאומיות מובילות, כחלק ממאמציה לספק שירות מקיף וכולל ("one stop shop") ללקוחותיה.


3. הדקה ה - 90

הדקה ה-90 – אתר התיירות המוביל בישראל בבעלות מותג התיירות המוביל בישראל !
דקה 90 חלוצת התיירות המקוונת בישראל, מובילה בצריכה של מוצרי תיירות, תרבות ופנאי. דקה 90 שואפת בכל עת להיות החברה המועדפת בישראל בזכות יצירתיות, אמינות, מקצועיות, שירות, מגוון וערך אמיתי למוצריה


4.  גוליבר תיירות

גוליבר הנה ענק התיירות באינטרנט המציע מגוון חבילות נופש בארץ ובעולם במחירים אטרקטיבים ובאמצעות חויית קנייה נעימה וידידותית. בשאיפה להעניקחוויה אישית, חדשנית ושירותית מהמתקדמות בארץ, תוך מתן פתרונות יצירתיים מכווני לקוח. פועלים ללא הפסקה להעמיד לרשות המטייל מגוון כלים טכנולוגים מתקדמים, תומכי החלטה, ליצירת חוויית חופשה מנצחת. בשאיפה לתת מענה חם ואישי והקפדה על מתן כבוד הדדי תוך סבלנות וסובלנות. התחייבות לנהוג באחריות וביושר, ולמסור מידע מקצועי ומעודכן בכל התקשרות עם המטייל.



5. אשת טורס


זו הסיסמא של אשת טורס - חיפשת חופשה במחיר מיוחד? מצאת באשת כי מליון נוסעים לא טועים-אשת טורס! "אשת טורס" הינה אחת מחברות התיירות המובילות בתחום הנופש בארץ ובחו"ל. קבוצת אשת טורס מפעילה 2 מרכזי מכירות טלפוניים משוכללים: מרכז הזמנות ארצי בתל-אביב ובאשקלון. בנוסף, סניפים הפזורים בערים המרכזיות ברחבי הארץ ומעניקים שירות לדוברי עברית, אנגלית ורוסית. לרשות הנוסעים ולאלה המעונינים לבצע הזמנות של הרגע האחרון מעמידה קבוצת אשת טורס סניף נוסף בטרמינל 3 בנתב"ג.


6. מונה טורס

ליהנות ללא גבולות -  טיסות, מלונות וחבילות בארץ ובחו"ל. במהלך השנים האחרונות התרחבה החברה באופן חד ומרשים, והפכה לאחת מבין חמשת הרשתות הגדולות בישראל המספקות שירותי תיירות, נופש ותעופה שונים ומגוונים בארץ ובחו"ל.




7. וואלה טורס


ואלה! טורס בע"מ הינו מיזם משותף של החברות "וואלה! שופס" ו"איסתא ליינס" חברת הנסיעות המובילה בישראל בתחום הנופש והנסיעות יועצי הנופש של וואלה! טורס הם סוכנים מקצועיים, בעלי ידע וניסיון, וישמחו לסייע לכם בכל הנדרש על מנת להבטיח לכם חופשה מוצלחת בחו"ל או בארץ.



8. איזי גו תיירות ונופש ישיר


איזי גו חברת נסיעות, מקבוצת סיגנל טורס מהחברות המובילות בארץ עם 36 שנות וותק,נותנת מענה למגוון מוצרים בתחום הנסיעות והתיירות​






לסיכום: כמו שאתם רואים מרוכזים כל הסוכנויות לפניכם, כל אחת מהן מבטיחה עולם ומלואו, עד כמה כל אחת מהן עומדת בהבטחותיה - רק הניסיון מוכיח והלקוחות החוזרים. כל חופשה שלך תוכל לנסות סוכנות אחרת או לדבוק בסוכנות נסיעות מסוימת שאתה המטייל מרוצה ממנה ומהשירות שלה. מה שבשורה התחתונה אתה התייר והמטייל הנכבד תקבל את השירות הטוב ביותר ותיהנה מהטיול שמהווה מזכרת לכל החיים, מאחר שבסוף אנחנו הולכים עם הזיכרונות התצלומים עם החוויות עם המשפחה או עם האנשים הקרובים לנו, לאורך כל חיינו ואולי אפילו מעבר... מי יודע ?

מאוד חשוב !!!
ההזמנה באחריות הגולש בלבד מול סוכני התיירות . אתר זה אינו מעורב באספקת מוצרי התיירות מסוג כלשהו ומשמש כמתווך להמלצה בלבד.



 
הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה