אטרקציות תיירות בציריך שוויץ

אטרקציות תיירות מרכזיות בציריך שוויץ 

ציריך שוכנת לגדות אגם ציריך וסביבה הרים ויערות ובאמצע העיר זורם לו נהר לימאט. רחובה הראשי של העיר הוא באונהופשטראסה (Bahnhofstrasse), תחילתו בתחנת הרכבת וסופו באגם ציריך. מומלץ לטייל בציריך באמצעות שיט ותצפית על המבנים ההיסטוריים לאורך הגדות או באמצעות נסיעה באוטובוסים, בחשמליות, שניהם מהווים פתרון נוח וזול יחסית.



Booking.com
בית האופרה של ציריך (Opernhaus Zürich) - בית האופרה של היום עדיין חולק כבוד לאותם מלחינים ומחזאים אהובים כמו וגנר, מוצרט, שייקספיר ועוד, והוא ממשיך להיות בית אופרה ברמה עולמית שכל חובב תרבות חייב לשבת בו בהופעה אחת לפחות.

המוזיאון הזואולוגי (Zoo Zürich) - גן החיות הזה, שהוא למעשה מוזיאון זואולוגי מקף ורחב היקף, מכיל כ-2,000 בעלי חיים מ-300 סוגים שונים ואטרקציות מיוחדות. מגדל כנסיית גרוסמונסטר (Grossmünster) - מגדלי התאומים של הכנסייה נחשבים לסמל של ציריך.


קתדרלת פראומונסטר (Fraumünster) ממוקמת בגדה השמאלית של נהר הלימאט והינה אחד האתרים היפים והמוכרים ביותר בעיר. מדובר באחת הכנסיות המפורסמות בציריך, אשר התפרסמה בזכות הויטראז'ים המצויים בה, שבוצעו בידי האומן שאגאל בעצמו. מראה הכנסייה שונה בשנות ה-30 של המאה ה-18 בעקבות שיפוצים כלליים שנערכו בה.

הקתדרלה הגדולה של ציריך (Grossmünster Zürich) הקתדרלה נבנתה במאות ה-11 וה-13 והחליפה את הכנסייה שהייתה במקום קודם לכן. עבודות הבנייה נמשכו תקופה ארוכה מאד ובראשה שני מגדלים גדולים. לבעלי כושר מומלץ לטפס לאחד משני המגדלים וליהנות מתצפית מרהיבה על כל העיר. לדוברי גרמנית נערכים סיורים ביום ראשון השני בכל חודש.

הגנים הבוטניים (Botanischer Garten) הגנים הבוטניים נמצאים באוניברסיטת ציריך ומשתרעים על פני 53 אלף מ"ר. בגנים ניתן למצוא 9,000 זנים שונים של צמחים מכל העולם. ניתן לבקר בגנים בכל עונות השנה. למתעניינים ברפואה האלטרנטיבית, רצוי להגיע לגינת צמחי המרפא, שנוסדה כבר בימי הביניים. בגנים ניתן למצוא גם פינות חמד, בהן ניתן לבלות מספר שעות רב. כתובת: Zollikerstrasse 107 לאתר הגנים הבוטניים

פארק לינדנהוף (Lindenhof) הפארק הקטן הוא הוותיק בציריך, על מנת להגיע אליו יש לעלות במעלה שביל ארוך, אך נוף עוצר הנשימה הופך מאמץ זה לשווה ביותר. בפארק ניתן למצוא שרידי קברים רומיים, שמתוארכים למאה השנייה לספירה. בין שבילי הפארק ניתן למצוא פינות מסתור ושולחנות שחמט. כתובת: Lindenhof

נרות על הנהר בציריך 



ציריך 16 בדצמבר - פסטיבל הנרות הצפים. מסורת של שנים רבות שמתקיימת לקראת חג המולד. תלמידי בתי הספר היסודיים מכינים סירות מיניאטוריות עם נרות ונעמדים איתן לאורך הנהר הלמיט, החוצה את העיר. סמוך לשעה שש בערב הם מדליקים את הנרות ומשחררים כ- 800 סירות לצוף לאיטן לאורך הנהר. מחזה מרהיב שאסור להחמיץ.

נסיעה קצרה מחוץ לעיר כ 30 דקות ברכבת מובילות לאויטלבורג (Uetliberg), מה שנהוג לכנות כאן 'ההר של ציריך'. גובה ההר 870 מטר מעל פני הים ופירושו של דבר שהוא מתנשא בערך 500 מטר מעל ציריך. המראה מלמעלה על העיר, האגם וההרים שמקיפים אותנו פשוט פנטסטי. בחורף ציריך שוקעת בבקרים מתחת למעטה של ערפל אפור וקצת מדכדך. אבל בראש האויטלברג לעיתים קרובות זורחת השמש והשמים כחולים.


סיור לעיירה בשוויץ שטיין אם ריין 

מלונות מומלצים בציריך


 
סוויס אינטרנשיונל איירליינס היא חברת תעופה הידועה שבסיסה בשוויץ ומשרתת 72 יעדים מסביב לעולם עם צי המכיל כ 87 מטוסים שונים. סוויס SWISS היא חלק מקבוצת לופטאנזה הגרמנית וחברה בארגון גלובל סטאר אליאנס וידועה באיכות הטיסות שלה. בסיסה המרכזי בנמל התעופה הבינלאומי ציריך-קלוטן ובסיסיה המשניים הם בנמל התעופה הבינלאומי של ז'נבה ובנמל התעופה הבינלאומי יורואירפורט בבזל. סוויס איירליינס מפעילה בישראל 2 טיסות יומיות בקו בין נמל התעופה הבינלאומי ציריך-קלוטן לנמל התעופה בן-גוריון. הטיסות מבוצעות במטוסי איירבוס A340-300 במטוסי איירבוס A330-300 לחברה קיים הסכם עם אל על לגבי טיסותיה מציריך לתל אביב (שני המובילים על הקו) וגם בין ז'נבה לתל אביב (אל על בלבד).

אתר אינטרנט : סוויס אינטרנשיונל איירליינס Swiss international Airlines


 


חווית הטיסה עם סוויס אייר במחלקת הנוסעים

חוויית הטיסה עם סוויס אייר במחלקת עסקים




Save on your hotel - www.hotelscombined.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה